Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 20 grudnia 2018

RM, przysadki, szpital i pokomisyjnie...

Witam Was serdecznie. Jak można zauważyć po tytule posta chciałabym poruszyć kilka tematów. Zobaczymy co z tego wyniknie. Bo jak możecie wiedzieć mój stan zdrowia nie zawsze pozwala na dłuższe siedzenie przy komputerze, pisanie itp.  Po za tym jestem w szpitalu więc i tu są jakieś badania itp. które mogą zakłócać mi pisanie ( bo ktoś przyjdzie coś zbadać, czy też ja muszę gdzieś podjechać).
Od wtorku od 18.12.2018r. jestem ponownie (bo drugi raz w roku 2018) w szpitalu MSW na oddziale endokrynologii i diabetologii. Zostałam przyjęta po wcześniejszym ustaleniu terminu rezonansu magnetycznego przysadki mózgowej. RM mam przeciętnie raz na dwa lata tylko od ponad 10 lat nie miałam wykonywane z kontrastem- pomimo tego, że takie zalecenia były, osoby wykonujące badanie uznawały, że nie ma konieczności, ponieważ wszystko jest ok, Wczoraj to jest 19.12.2018r. wykonano mi RM nawet nie całej głowy tylko przysadki i w dodatku z kontrastem i czekam. Obecnie dowiedziałam się że nie mam gruczolaka, ale przysadka jest powiększona, o reszcie będzie lekarz ze mną rozmawiał. Wiem natomiast, że prolaktyna ponownie poszła w górę, a miesiąc temu miałam wizytę w poradni endokrynologicznej i był to bardzo niski poziom.) więc zastanawia mnie co takiego dzieje się w moim organizmie, że te hormony tak się zmieniają. W szpitalu jak zawsze. Staram się funkcjonować, natomiast mój organizm płata figle. Czyli ciągle coś się dzieje - drgawki, zasłabnięcia, wymioty i chyba złapałam jakąś infekcję. Po za tym w szpitalu zgubiłam opaskę i zatyczki :D zostawiłam na łóżku, które pierwotnie miało być moje, ale było mi nie wygodnie i bardzo bolała, więc pielęgniarka załatwiła zmianę łóżka na regulowane na pilota z 3 stopniową skalą. I brak tego zauważyłam następnego dnia jak była już inna zmiana pielęgniarek i niestety nikt, nic nie wiedział :(
No ale jestem gapa i nie zmienię tego - konsekwencje takiego roztargnienia trzeba będzie ponieść - Na szczęście to nie duże opłaty, więc będę mogła zakupić nowe.
Kolejna sprawa to moja ostatnia komisja. Dokumenty złożyłam 21 września komisja odbyła się 11 grudnia w domku. Obecnie czekam na orzeczenie, które według terminu powinnam mieć w święta, więc albo przyjdzie w poniedziałek, albo dopiero po świętach... Ale sam czas w jakim to wszystko jest załatwiane, sprawia, że stres narasta. Po za tym bardzo boję się tej decyzji, ponieważ panie podczas komisji były na tyle nie sympatyczne, że w trakcie popłakałam się nie kontrolując swoich emocji i kilka godzin po tym jeszcze nie doszłam do siebie. A podczas komisji panie były zainteresowane tylko czy mam konto na jakimś portalu społecznościowym, ilu mam znajomych. Nie były zainteresowane sprawami medycznymi, zdrowotnymi. Kiedy próbowałam coś powiedzieć o operacji itp., to uznały, że nie są tym zainteresowane, że ważniejsze są inne sprawy. Ale zobaczymy. ponad dwa lata temu jak miałam komisję pani psycholog była równie nie miła, a mimo to przyznano mi stopień znaczny, więc nie chcę zapeszać. Natomiast wiem jedno, nie mogę się zgodzić na umiarkowany, skoro miałam znaczny, mam stwierdzone pogorszenie się stanu zdrowia, a tu uznają, że jest lepiej- jeśliby tak się stało będę musiała pisać odwołanie, a wtedy to się jeszcze przeciągnie w czasie. Dziś na tym zakończę posta. postaram się napisać jutro, albo jeszcze przed świętami jak będę w domku z kompletem wyników.
Moi drodzy zapraszam do wspierania mojej zbiórki na fb,
https://web.facebook.com/donate/1903270753122386/
lub pomocy w leczeniu bezpośrednio przez fundację ( wpłacając na konto fundacji, Avalon z zaznaczonym celem szczegółowym STĘPIEŃ7878)
https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.html
Pamiętajcie, że dla mnie każda pomoc ma ogromne znaczenie i naprawdę potrzebuje tej pomocy.

21 komentarzy:

  1. I have to show my appreciation for your kindness supporting all those that should have
    help on in this study. Your very own commitment to passing the solution all through appeared to be
    surprisingly significant and have regularly helped associates just like me to realize their ambitions.
    Your amazing helpful recommendations implies a great deal to me and a whole lot more to my office
    workers. Thanks a lot; from everyone of us.

    OdpowiedzUsuń
  2. Some really choice posts on this site, bookmarked.

    OdpowiedzUsuń
  3. Touche. Great arguments. Keep up the good effort.

    OdpowiedzUsuń
  4. I am constantly searching online for posts that can help me.
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog you hace here.. It?s difficult to find high-quality
    writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you!

    Take care!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there, Ienjoy reading all off yyour post. I like to write a
    little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  7. I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be precisely what
    I'm looking for. Does one offer guest writers to write content in your case?
    I wouldn't mind composing a post or elaborating on many of the subjects you write in relation to here.
    Again, awesome web site!

    OdpowiedzUsuń
  8. As I website owner I think the content material here is rattling wonderful, thanks for your efforts.

    OdpowiedzUsuń
  9. Helpful information. Thanks for another fantastic post.

    I bookmarked it.

    OdpowiedzUsuń
  10. Helpful information. Thanks for another fantastic post. I bookmarked it.

    OdpowiedzUsuń
  11. I will immediately take hold of your rss feed as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you've any? Please permit me recognise in order that I
    could subscribe. Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello there, just become alert to your blog through Google, and
    found that it is truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I will be grateful for those who continue this in future.
    Numerous other folks shall be benefited out
    of your writing. Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice post! I really like your blog.You’ve done a
    good job. Keep going... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I've been exploring for a bit for any high quality articles or weblog posts on this sort of house .
    Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site.
    Reading this info So i'm happy to show that I've an incredibly excellent uncanny feeling
    I found out exactly what I needed. I such a
    lot definitely will make certain to don?t fail to remember this
    web site and provides it a glance regularly.

    OdpowiedzUsuń
  15. Appreciate this post. Will try it out.

    OdpowiedzUsuń
  16. It is a pity that the commentary is anonymous without data so no answer to it :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Simply a smiling visitor here to share the love
    (:, btw great style and design.

    OdpowiedzUsuń
  18. I visit day-to-day a few web pages and sites to read content, except this
    weblog offers quality based writing.

    OdpowiedzUsuń
  19. Attractive component to content. I just stumbled upon your website and
    in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your weblog posts.
    Anyway I will be subscribing for your feeds and even I success you get right of entry to persistently quickly.

    OdpowiedzUsuń
  20. I do not create a lot of comments, however i did some searching and wound up here "RM, przysadki, szpital i pokomisyjnie...".
    And I do have 2 questions for you iff you don't mind.
    Is it just me or does it look like a ffew of these remarks
    look like they are coming from brain dead folks? :-P And, iif you are
    writing on other places, I would likme to keep up with anything fresh
    you have to post. Would you make a list of all of your communal sites like your linkedin profile, Facebook
    page or twitter feed?

    OdpowiedzUsuń