Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 4 stycznia 2019

allegro charytatywni

Witam Was serdecznie. Zdecydowałam się napisać tego posta, ponieważ moje wydatki wzrastają na leczenie, a niestety moje dochody są bardzo niskie i nie zawsze stać mnie na to, ażeby wykupić wszystkie potrzebne lekarstwa, do tego dochodzą koszty rehabilitacji, badań wizyt u specjalistów i podróży do klinik...
W ostatnim czasie zainteresowałam się decoupage i po zrobieniu kilku szkatułek itp., postanowiłam coś z tym zrobić. W porozumieniu z fundacją, której jestem podopieczną mam założone konto na allegro charytatywni i wystawiłam na mojej pierwszej aukcji moją pierwszą szkatułkę. Zapraszam do licytowania i w ten sposób wspierania mojego leczenia. Zwracam się również z prośbą do wszystkich, którzy mają niepotrzebne przedmioty, czy ubrania Które mogliby przekazać na taką aukcję. To również jest dla mnie pomoc. Pisz w komentarzu lub na maila.
https://charytatywni.allegro.pl/szkatulka-drewniana-na-drobiazgi-i8589706
Zapraszam również do tradycyjnych środków wspierania. Więcej informacji o tych sposobach w linku poniżej:
https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/agnieszka_stepien_7878.html
Zapraszam do każdego rodzaju pomocy...

14 komentarzy:

  1. I couldn?t refrain from commenting. Well written!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very shortly this website will be famous amid all blogging
    and site-building people, due to it's nice content

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there, You've performed ann incredible job. I'll definitely dig
    it annd in my opinion suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited from this web site.

    OdpowiedzUsuń
  4. Keep on writing, grreat job!

    OdpowiedzUsuń
  5. I need to to thank you for this great read!! I definitely loved every little bit of it.
    I have got you saved as a favorite to check out new stuff you post...

    OdpowiedzUsuń
  6. Useful information. Very interesting topic, outstanding post.I bookmarked it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice Share, Keep working hard!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I conceive yoou have observed some very interesting points , appreciate itt for tthe post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for this specific info I was basically researching all Yahoo to be able to finbd
    it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Its superb as your other content :D, appreciate it for posting.

    OdpowiedzUsuń
  11. This post is priceless. Where can I find out more?

    OdpowiedzUsuń
  12. I am continually looking online for ideas that can benefit
    me. Thx!

    OdpowiedzUsuń
  13. It's great that you are getting ideas from this article as well as from our argument made here.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend
    your web site, how can i subscribe for a weblog website? The
    account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this
    your broadcast offered brilliant clear concept.

    OdpowiedzUsuń