Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 8 lutego 2021

Pomoc w codzienności

https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/agnieszka_stepien_7878.htmlWitam. Moi mili ponieważ choroba jest w mocnym natarciu jest mi obecnie trudno regularnie tu zaglądać czy pisać posty.od kilku miesięcy nasila się ból, jestem coraz słabsza, bardziej zmęczona. Ból od małych stawów takich jak w palcach po te duże . Mrowienie z palców rozszerzyło się na całe kończyny i nasiliło do odczucia wpinania igieł. Trudności z poruszaniem kończynami, kręgosłup już od roku sprawia tak silny ból że chwilami dochodzi do zasłabnięć. Od grudnia zauważyłam że pojawiają się trudności w widzeniu. Obraz jest rozmazany. Podczas spoczynku wzrasta mi ciśnienie. Mam od kilku lat zdiagnozowane nadciśnienie tętnicze jednak jak do tej pory występowało ono po dużym wysiłku , rehabilitacji itp. W grudniu kilkukrotnie doszło do omdlenia, poobijalam się pod prysznicem itp. kiedy zbadałam w domu cukier był on podwyższony. Oprócz tego problemy hormonalne, brak miesiączki i długotrwały mlekotok a najgorsze w tym wszystkim są obrzęki stawów i siniaki, pajączki. Jest to wszystko na tyle uciążliwe że od 27 grudnia niemalże nie wstaję z łóżka z domu wyszłam raz, tydzień temu na badania i to MTONem bo komunikacja miejska nie dałabym rady. 
Dzięki pomocy pracowników Centrum Aktualności w dniu dzisiejszym była Pani na wywiadzie i podpisałam zlecenie na usługi opiekuńcze. Pomoże.mi to na co dzień funkcjonować. Pani pomoże mi z zakupami, gotowaniem zmiana pościeli czy chociażby przy kąpieli. Myślę że będzie to ogromna pomoc bo obecnie jakąkolwiek aktywność w domu jest niemożliwa. Przez pewien czas już obawiałam się że nie dam sobie sama rady. Nawet wyjście wyrzucić śmieci było niemożliwe. Kilkukrotnie połączyłam się przygotowując obiad bo garnek lub patelnia spadły na mnie bo nie utrzymałam. I tak dzięki akcji takiej jak Szlachetną Paczka mam pomoc i zabezpieczenia do kuchenki żeby zatrzymały garnek lub patelnię.
I wiele innych pomocnych urządzeń itp. a jednak mój organizm coraz częściej odmawia współpracy. Od kilku dni ciepłe płyny lub jedzenie przewożę sobie na balkoniku z tacą ponieważ tace na kolanach trzeba trzymać i niestety ostatnio również kilkukrotnie nie dałam rady utrzymać 

Mam balkonik przed wózkiem i przewożę żeby było bezpieczniej czasami balkonie służy również za stoliczek do jedzenia żeby już nie przenosić na stół. 
Jestem po badaniach podstawowych sw środę kontrola u lekarza i zobaczymy co dalej. Trochę się boję ale nie czuję się dobrze i chyba czas dowiedzieć się co dzieje się z moim organizmem. Na tym dziś kończę mam nadzieję że będziecie nadal odwiedzać mojego bloga, ja w miarę możliwości ( czyli w.miare jak pozwoli mi mój organizm) postaram się tu zaglądać i pisać. Zapraszam to pomocy przez SMS na numer 75165 o treści STĘPIEŃ 7878
 Lub wpłata darowizny na konto fundacji Avalon z tytułem Stępien 7878 lub przekazanie 1%podatku zapraszam każdą pomoc jest ważna. Obecnie przez moje trudności nie jestem w stanie sama wstać z łóżka dlatego zbieram środki na łóżko rehabilitacyjne ... Jeśli możesz pomóc więcej szczegółów w ulotce lub pod linkiem zapraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz