Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 6 marca 2022

1% okres rozliczeniowy

Witajcie Moi Mili. U mnie postęp choroby nie ułatwia codzienności. Zaniedbuję swoje blogi 😢 
Obecnie od stycznia do końca mamy okres rozliczeń podatku. Z powodu wielu zmian niestety odejdzie niewiele osób które bdobtej pory mogły się rozliczyć liczę na to że przyjdą nowe osoby które właśnie w ten sposób będą mogły mnie wspierać. 
Mam też nadzieję że jak zacznie robić się cieplej na zewnątrz to mój organizm odrobinę odpuści co pozwoli na to bym częściej mogła pisać. Opiszę wtedy zaległości bo nazbierało się tego całkiem sporo. Zapraszam do śledzenia i odwiedzania mojego bloga. Dziękuję każdemu za wsparcie, dobre słowo czy to w komentarzach czy prze telefon lub osobiście. Życzę każdemu zdrówka. I dziś uciekam, bo już wzmaga się ból. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz