Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 24 grudnia 2019

Życzenia Świąteczne...

Witam Was serdecznie. Przepraszam że tak mało piszę, niestety moje samopoczucie jest niezbyt dobre więc ciężko się ogarnąć. Postaram się wkrótce napisać posta o tym co ostatnio się działo (po kilka wizyt dziennie). Obecnie od 18 grudnia jestem w CKR Konstancin Jeziorna na oddziale rehabilitacji. Dziś piszę tego posta tak w skrócie ponieważ pragnę, wszystkim moim znajomym, tym którzy czytają mojego bloga, zaglądają tu złożyć życzenia świąteczne...
Spokojnego przeżywania tajemnicy Narodzenia Bożego, niezapomnianego smaku i aromatu świątecznych potraw, tradycji które się nie kończą, upominków radujących serce, oraz wielu ciepłych słów i ubogacających spotkań

Zapraszam do czytania i odwiedzania mojego bloga...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz