Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 30 grudnia 2019

CKR Konstancin, kolejna awaria wózka, strach... ;(

Witam Was serdecznie. Od 18 grudnia do 16 stycznia przebywam w CKR Konstancin na oddziale rehabilitacji ogólnej. Jest to kolejny mój pobyt w tym szpitalu na tym oddziale. Jak zawsze jestem zadowolona z możliwości jakie daje to miejsce (zabiegi - i to że przebywając na oddziale mam możliwość odpocząć pomiędzy zabiegami - co daje pewnego rodzaju sposób naładowania baterii- będąc na rehabilitacji w poradni jest to znacznie bardziej męczące dla mnie- mam mniej zabiegów, ale same dojazdy sprawiają mi trudność). Turnus mam dłuższy niż poprzednio, ale ze względu na wizytę w poradni chorób mięśni nie mogłam sobie pozwolić na  jeszcze dłuższy pobyt. Wiele zabiegów, dostosowanych do moich potrzeb i możliwości, może pomogą złagodzić chociaż bóle kręgosłupa lub wzmocnią siłę mięśniową.
Niestety podczas obecnego pobytu w CKR mój wózek uległ kolejnej awarii. W jednym miejscu puściło mocowanie podnośnika do ramy, co spowodowało odchylenie się  ramy wózka za jedną stronę
Jest to kolejna awaria wózka w tym roku. Rozpoczęło się od koła, później cała rama, a w tej chwili część ramy. Jest to tak duży problem, że próbuję zorganizować środki na nowy wózek ale to koszty około 30000zł Niestety to nie takie proste, a bez nowego sprawnego wózka może okazać się, że nawet moje leczenie będzie mocno ograniczone, bo sama nie dojadę do lekarza na wizytę, czy rehabilitację. Będzie to dla mnie oznaczało zupełny brak samodzielności i zamknięcie w czterech ścianach w domu. Dlatego zwracam się do każdego z Was o wsparcie i pomoc. Można to zrobić na kilka sposobów:
1. Wpłacając darowiznę na subkonto w fundacji Avalon z dopiskiem STĘPIEŃ7878 więcej szczegółów w linku - https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/agnieszka_stepien_7878.html
3. Kupując moje prace, kontakt przez maila lub w komentarzach: 


















4. Udostępniając dalej...
Zapraszam do odwiedzania, czytania i komentowania mojego bloga...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz