Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 14 marca 2020

1% podatku

Witam Was serdecznie.  Piszę tego posta, bo może Ktoś z Was Kto jeszcze nie rozliczał w tym roku podatku zechce przekazać swój 1% na moje leczenie. Leczenie jest kosztowne i każda złotówka ma znaczenie. do tego ciągłe awarie wózka generują duże koszty, a nowy wózek to 35000 zł (samej nie stać mnie na to, a bez wózka jestem zmuszona do całkowitego zamknięcia w domu... Bo na wózku ręcznym nawet kilka metrów to wyprawa z urazami i bólem.... Można mnie wspierać przekazując darowiznę lib swój 1% podatku.  Wszelkie niezbędne informacje są na zdjęciach i w podanym linku do podopiecznej fundacji Avalon. Najważniejsza sprawa żeby wpisać cel, tytuł: STĘPIEŃ7878
Można również wpłacać darowizny z kont zagranicznych. Wszystkie dane w linku. Zapraszam. I dziękuję za Wasze cudowne serca i okazaną pomoc...
Można również w podanym linku wejść i wypisać swój pit, są niezbędne programy...
https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/agnieszka_stepien_7878.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz