Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 2 maja 2018

Maj, miesiącem świadomości o EDS

Witam Was serdecznie.Jak wielu z Was mogło zauważyć zmieniłam zdjęcie profilowe. Na zdjęciu widoczne są paski i zebra... Jak mogliście zauważyć mam zdjęcie zebry podpisane jako Nasz Symbol. Otóż Zebra jest symbolem osób chorych na Zespół Ehlersa Danlosa. A dlaczego teraz zmieniłam zdjęcie, właśnie dlatego, że maj jest naszym miesiącem, jest miesiącem świadomości o EDS. Jak wiecie, jest to choroba rzadka i właśnie w maju próbujemy tak szczególnie przypominać o sobie, uświadamiać, że istniejemy i z jakimi problemami się borykamy...
Pamiętajmy, że im więcej osób usłyszy, że istniejemy tym la Nas większa szansa, że Ktoś zainteresuje się Nami, spróbuje Nam pomóc... Lekarze usłyszą, że jesteśmy, że ta choroba istnieje, że warto coś wiedzieć itp... Pamiętajcie Warto mówić o tym głośno, każdy głos ma swoje przebicie...
Zapraszam do czytania, odwiedzania, komentowania i obserwacji mojego bloga...

8 komentarzy:

  1. Its good as your other articles :D, thanks for putting
    up.

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent read, I just passed this onto a colleague who was doing
    a little research on that. And he just bought me lunch since I found it
    for him smile Therefore let me rephrase that: Thanks for lunch!

    OdpowiedzUsuń
  3. I genuinely value your piece of work, Great post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) It is important to me that someone reads what I do :)

      Usuń
  4. Zbliżamy się do końca maja... Tym samym będziemy kończyć miesiąc świadomości nad EDS...Czy mój post coś dał, nie wiem, ale liczę, na to, że każda osoba, która to przeczytała, odwiedza mojego bloga rozumie z czym na co dzień mamy do czynienia... Często z niewiedzą ludzi związanych z medycyną... Często sugeruje się nam symulacje itp... A najgorsze jest to, że sami nie jesteśmy w stanie Sobie poradzić z bólem... bólem wszechogarniającym, z bólem tak mocnym, że często zatrzymuje nas w naszych łóżkach. Ja często czuję się więźniem własnego bolącego ciała :( Taka przykra rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there to every body, it's my first visit of this
    web site; this weblog contains amazing and actually
    fine data designed for readers.

    OdpowiedzUsuń