Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 19 maja 2018

Słaba współpraca z fizjoterapeutą

Witam Was serdecznie.Piszę Wam tego obiecanego posta... ostatnio wiele się dzieje, a do tego słabo się czuję, więc ciężko zabrać się do pracy.Mam nadzieję, że wybaczycie mi :)
Sprawa z rehabilitacją wygląda następująco: fizjoterapeuta miesza  kilka stylów masażu, dlatego dla mnie jest to mocno chaotyczne..., często stosuje wibracje, rozcierania lub głaskania, które są sposobami relaksacji, a ja bardziej potrzebuję czegoś, żeby siłą podziałać na spięte mięśnie, a napięcie wtedy stopniowo powinno odpuszczać.Na początku zgłaszałam fizjo jaka jest sytuacja, ale chyba się nie porozumiałyśmy. No cóż zobaczymy efekty na koniec...
Na tym kończę dzisiejszego posta i zbieram siły na pobyt w szpitalu na endokrynologii, bo idę już 9 czerwca, a wczoraj dostałam skierowanie...

2 komentarze:

  1. On the blog I have an adaptation to the mobile device and I can set there, unfortunately I do not know the details. Good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance.
    I must say that you've done a very good job with this.
    Also, the blog loads extremely fast for me on Opera. Excellent
    Blog!

    OdpowiedzUsuń