Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 25 września 2018

Brak tolerancji organizmu na nowy lek.

Witam Was serdecznie.Ponieważ czuję się fatalnie to przepraszam z góry za wszystkie możliwe błędy i pewnie będzie krótko. Ale zdecydowałam się napisać tego posta, ponieważ na bieżąco mogę opisać mój stan.Od kiedy zaczęłam odstawiać Escitil, czułam się dziwnie - nasiliły się mocno zawroty głowy, dlatego też musiałam dłużej odstawiać ten lek, żeby złagodzić objawy. Nowy lek wstawiłam więc później niż planowałam. Axyven wstawiłam w dawce 37,5 od niedzieli rana (do tej pory antydepresanty zażywałam wieczorkiem - ale nowy lek miał działać na mnie pobudzająco, dlatego, żeby nie było problemów ze snem miałam brać go rano). Tak też wstawiłam i... Niestety potrafię spać ponad 20 godzin po zażyciu leku. Do tego jest duży problem z zawrotami głowy, mam też uczucie pewnej pustki w głowie, a jednocześnie jest ta głowa ciężka i bardzo boli. Oczy, mam wrażenie jak gdyby wszystko było oddalone i tak jakbym patrzyła w odbiciu lustrzanym. I to co jest w tym wszystkim najgorsze, to częste zasłabnięcia. Ostatnio uderzyłam się w głowę w wannie bo zasłabłam, na chwilę nie mogłam się ruszać. Następnie jadąc wózkiem musiałam się zatrzymać bo bałam się że zemdleję, zaczęłam mieć uczucie tak jakbym była z waty... To nie są objawy przedawkowania, więc nie wiem, co się dzieje, i czy ma to związek z nowymi lekami, ponieważ zasłabnięcia zaczęły się dużo wcześniej, ale nie w tak mocnym stopniu.I teraz pytanie, czy jest to zwyczajne nasilenie objawów i trzeba to skonsultować czy to od leków i minie lub trzeba zmienić leki... Na tym kończę dzisiejszego posta. Zapraszam do komentowania bloga i poszczególnych postów.
Zapraszam również do wspierania mojego leczenia. Można to zrobić wysyłając sms na numer 75165 o treści POMOC7878 lub wpłacając darowiznę na konto Fundacji Avalon z tytułem wpłaty STĘPIEŃ7878. Więcej szczegółów w podanym linku: https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.html
Twoje wsparcie jest mi bardzo potrzebne. Pomagać też można przez codzienne zakupy przez internet, wejdź w link FaniManii i pomóż robiąc zakupy: https://fanimani.pl/fundacja-avalon-bezposrednia-pomoc-niepelnosprawnym/stepien-agnieszka/
Przy moich dochodach naprawdę potrzebuję wsparcia w leczeniu bo samej nie stać mnie. Proszę Pomóż...

11 komentarzy:

  1. You completed certain fine points there. I did a search on the theme and
    found most folks will agree with your blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's awesome in favor of me to have a web page, which is good designed for my knowledge.
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  3. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has helped me out loads.
    I am hoping to give a contribution & assist other customers like its aided
    me. Good job.

    OdpowiedzUsuń
  4. I?m not that much of a online reader to be honest but your sites really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to
    come back later. Many thanks

    OdpowiedzUsuń
  5. Evеryone loves iit when peopⅼe get together and share oрinions.
    Gгezt sіte, stick with it!

    OdpowiedzUsuń
  6. I believe that is one of the most significant info for me.

    And i am happy reading your article. However want to commentary on some basic
    things, The website style is great, the articles is truly nice :
    D. Just right task, cheers

    OdpowiedzUsuń
  7. Would love to forever get updated great web site!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get that "perfect balance" between usability and visual appearance.
    I must say that you've done a amazing job with this.

    In addition, the blog loads super fast for me on Firefox.
    Exceptional Blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Of course, I agree if you just put a link to my site, blog, or check that you're quoting me. It is nice to me that Someone wants to refer to me. greetings

    OdpowiedzUsuń
  10. Great services from your website, person. I actually
    have know a person's equipment in advance of and you're basically really magnificent.
    Everyone loves what we have acquired on this page, certainly similar to what you're stating and in what way where you say it.
    You're making the idea enjoyable and you still address to help keep that great.
    I can't wait to find out a lot more on your side.

    This is actually a terrific online business.

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome issues altogether, you merely experienced a totally new viewer.
    The things will probably an individual would suggest when it comes to your
    own hand in for which you designed weeks time backwards?
    All good?

    OdpowiedzUsuń