Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 7 września 2018

Brakuje środków na leki...

Witam Was serdecznie.Nie wiem co robić jak działać, jak się leczyć. Od kilku miesięcy zmieniłam lekarza i niestety w tym miesiącu pokryły mi się wizyty w poradniach z których mam najdroższe lekarstwa... Przy moich dochodach wszystko co mam nie wystarczy na wykupienie wszystkich leków. Mam 634 zł, a już zapłaciłam za część leków i jeszcze oprócz tych 6 recept z których jest tu pokazana wycena będą recepty z poradni zdrowia psychicznego. cały koszt leków na ten miesiąc wyniesie około 1000zł . Jak możecie zauważyć sporo mi zabraknie. Pewnie nie wykupię wszystkich leków. Niestety są one bardzo ważne i teraz dylemat??? Jak zdobyć potrzebne środki??? Do tego w przyszłym miesiącu mam wyjazd do Bydgoszczy a taka podróż, plus dostosowany hotel to kolejne koszty około 250 zł... Jak sobie z tym wszystkim poradzić?...
https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.html 
Myślałam, że wymyślona akcja 400 smsów na numer 75165 o treści POMOC7878 pomoże, a niestety od prawie miesiąca nie wpłynął żaden sms na moje subkonto i niestety zgromadzone środki nie pomogą... Wiem, że znajomi udostępniają, robią co mogą, ale widocznie nie mam siły przebicia do ludzi.(może tylko dzieci mają to przebicie) Tego co  jest, jest  naprawdę niewiele. Z zakupów na FaniMani nikt po za mną nie loguje się, żeby przekazać darowiznę z zakupów, a przecież to proste, a sami robiący zakupy nie muszą nic do tego dopłacać, a jednak, nikt nie wchodzi w link wysłany przeze mnie... https://fanimani.pl/zaproszenie/5547/f29667a22f9a40848dfb68c3d344d973/
Zobacz jak niewiele potrzeba by wspierać, a Ty nic nie płacisz ponad to co akurat kupujesz w sklepie...Sklep wypłaca jakąś kwotę (lub procent z Twoich zakupów) fundacji ze wskazaniem Pomocy mnie czyli Podopiecznej Fundacji Avalon- Agnieszka Stępień 7878 i fundacja Fanimani raz na kwartał przekazuje otrzymane darowizny...A dlaczego nikt tego nie stosuje? nie wiem,może nie mają zaufania? A ja naprawdę potrzebuję wsparcia, ponieważ koszty leczenia są dla mnie ogromne i niestety nie jestem w stanie sama ich pokryć
I niestety pomysłów brak jak zebrać teraz i na później potrzebne środki na leczenie...Przecież oprócz leków potrzebuję, kul,za półtora roku nowy wózek (bo niestety elektryki mają to do siebie, że akumulatory nie nadają się do użytku po pewnym czasie), kolejne wydatki to ortezy, sprzęt do ćwiczeń w domu, turnusy rehabilitacyjne, badania. Teraz jeszcze potrzebuję zrobić ksero całej dokumentacji, a niestety szpitale za ksero i pieczątki liczą sobie baaardzo dużo... To kolejne koszty...
Do tego opatrunki... to są tylko w skrócie sprawy ze zdrowiem,- chorobą, a przecież jeszcze sprawy codzienne, chociażby środki higieniczne, chemiczne itp...
POMOCY... potrzebuję wsparcia i to takiego konkretnego.Jak na mnie samą są to nieosiągalne środki bez pomocy ludzi dobrej woli sobie nie poradzę... Proszę pomyśl i Pomóż jak umiesz...


12 komentarzy:

  1. Non, vraiment, soigner un médecin, c'est l'enfer !

    OdpowiedzUsuń
  2. It's really very difficult in this active life to listen news on TV, thus I only use internet
    for that reason, and get the hottest information.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wszystkim tym, Którzy w jakikolwiek sposób pomagają (smsy, darowizny, udostępnienia...) Każda pomoc jest równie ważna... dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I ⅼike the vaⅼuable info you рrovide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check agaiin here freԛuently.
    I am quite sure I'll ⅼearn many new stuff right hеre! Good
    luck for the neхt!

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up, I wish for to subscribe for this blog to
    get most up-to-date updates, therefore where can i do
    it please assist.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can on the right side is a search engine for posts and a watch function, in front of the blog archive, or at the bottom of the main page under posts, and in front of the recommended pages is the subscription subscription ... I invite you :)

      Usuń
  6. I do not even know how I ended up here, but I thought this
    post was great. I don't know who you are but definitely you are going
    to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW just what I was searching for. Came here by searching for στρωματα
    παιδικα

    OdpowiedzUsuń
  8. I would like to use the opportunity of saying thanks to you for that professional direction I have continually enjoyed viewing your
    site. I will be looking forward to the particular commencement of my school research
    and the general prep would never have been complete without
    browsing your blog. If I can be of any assistance to others, I'd personally be glad to
    help by means of what I have discovered from here.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genuinely when someone doesn't know then its up to other visitors that they
    will assist, so here it takes place.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gooߋd replies in return of this quеry with real arguments ɑndd explaining everytһing about that.

    OdpowiedzUsuń