Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 21 października 2018

Wybory samorządowe...

Witam Was serdecznie. Dziś jest 21.10.2018r. Mamy dzień wyborów samorządowych, specjalnie przed tym czasem zadbałam o to by dopisano mnie do spisu wyborców w miejscu, gdzie obecnie zamieszkuję... I co? Mój organizm powiedział veto... Są to pierwsze wybory w moim dorosłym życiu w których nie biorę udziału, ponieważ moje samopoczucie jest na tyle złe, że nie jestem w stanie usiąść na wózku i przejechać kilka ulic dalej. Nie czuję się z tym dobrze z dwóch powodów:
1. Lubię wiedzieć, że mam coś do powiedzenia. a nie idąc na wybory nie wyrażam swojego zdania...
2. Mój organizm coraz mocniej pokazuje mi moje słabości i to, że ja niewiele mam do powiedzenia, bo moim życiem kieruje moja choroba :(
żeby na przyszłość podobna sytuacja się nie powtórzyła muszę zadbać o możliwość głosowania korespondencyjnego... Jest to chyba jedyna pewna szansa na to abym wzięła udział w wyborach, ponieważ już nie mam pewności kiedy będę w  stanie wyjść z domu, bo np, znowu źle się poczuję, znowu ból wygra...
Czuję się, źle ponieważ mój organizm pokonał mnie przez nokaut ;(
No cóż rzeczywistość jest okrutna i oznacza, że to choroba coraz częściej dyktuje warunki... Nie zmienię tego, bo nie jestem w stanie pokonać choroby (póki co nie ma na nią lekarstwa),
Na tym kończę post, Zapraszam do czytania i komentowania...
Zwracam się do Was również o wspieranie mojego leczenia. Można to zrobić na wiele sposobów:
https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.html
Można wysyłać smsy na numer 75165 o treści POMOC7878 lub wpłacać darowiznę na konto Fundacji Avalon jako cel wystarczy wpisać STĘPIEŃ7878, więcej informacji w linku powyżej
Jeśli Ktoś posiada konto na fb, może wpłacać darowiznę przez facebooka
https://web.facebook.com/donate/1903270753122386/
Lub samemu utworzyć tam zbiórkę, a, żeby zebrane środki trafiły do mnie zaznaczamy Fundację Avalon jako pomoc a w tytule zbiórki wystarczy wpisać STĘPIEŃ7878
Można wspierać moje leczenie przez zakupy na w internecie :
https://fanimani.pl/fundacja-avalon-bezposrednia-pomoc-niepelnosprawnym/stepien-agnieszka/
Proszę Was o każdą pomoc ponieważ każde środki są mi potrzebne, leczenie jest bardzo kosztowne i niestety samej przy moich dochodach nie stać mnie na to... Pomóż jak tylko potrafisz... Za każdą pomoc jestem niezmiernie wdzięczna.

3 komentarze:

  1. Hi, this weekend is nice designed for me, because this time i am reading this wonderful
    informative paragraph here at my home.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woah! I'm really digging the template/theme of this site.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get
    that "perfect balance" between superb usability and visual appearance.
    I must say you've done a fantastic job with this. Also, the
    blog loads super quick for me on Chrome. Excellent Blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your means of explaining all in this post is truly fastidious,
    every one can easily know it, Thanks a lot.

    OdpowiedzUsuń