Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 15 października 2018

Zbiórka pieniędzy na portalu społecznościowym facebook...

Witam Was serdecznie. Ponieważ jak wiecie nie jest mi łatwo, przy niskich dochodach ponad trzydziestoma lekami dziennie (niektóre kilka razy na dzień)- wiec sam fakt podnosi ilość stosowanych na dobę leków i ogromne koszty związane z moim leczeniem, rehabilitacją, lekami i pomocami po długim namyśle postanowiłam spróbować i założyć zbiórkę na fb. Zbiórka została zorganizowana z myślą o szynach podjazdowych antypoślizgowych powyżej 3 m, żebym mogła zimą wydostać się z domu. Ponieważ do domu mam 12 schodów, z obu stron wejściami, w domu do pokoju mam 16 schodów, które zakręcają do garażu, gdzie znajduje się jeden z moich wózków z zewnątrz ostry zjazd a wewnątrz jeszcze bardziej strome schody, dlatego obawiam się że zimą na tym ostrym zjeździe będzie za ślisko i wózek nie podjedzie.


Dlatego zwracam się o pomoc i wpłacanie datków na szyny, Teraz podam link do zbiórki, Jeśli macie konto na fb, zapraszam do tego sposobu pomocy i wspierania... Możecie również sami zorganizować zbiórkę (np, urodzinową,) z której zebraną kwotę przekażecie na moje leczenie. Można to zrobić zaznaczając na fb chęć zorganizowania zbiórki na organizację Fundację Avalon, a żeby pieniądze z tej zbiórki trafiły na moje subkonto jako podopiecznej fundacji wystarczy w tytule zbiórki wpisać STĘPIEŃ7878...
Zapraszam również ogólnie do wspierania mojego leczenia. Można to zrobić na wiele sposobów: między innymi wysyłając smsy na numer 75165 o treści POMOC7878, lub wpłacając darowiznę na konto Fundacji Avalon wpisując cel szczegółowy (tytuł) STĘPIEŃ7878. Więcej informacji w linku na moje subkonto jako podopiecznej fundacji Avalon: 
W Fundacji Avalon pomagać podopiecznym można na wiele sposobów, często, bez dodatkowego obciążania swojej kieszeni. Można wspierać mnie za pomocą zakupów przez portal FaniManii… 
To bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę fanimani.pl zaznaczyć fundację avalon a następnie stępień agnieszka 7878 i wtedy już część kwoty z Twoich zakupów sklep przekaże na moje leczenie (mamy wiele sklepów różnej branży, mamy booking, allegro i wiele innych) zapraszam. Dodatkowo instalując przypominajkę na swoim urządzeniu, 1. Automatycznie jeśli próbujesz robić zakupy a dany sklep jest fanimani to otworzy Ci przypomnienie o darowiźnie 2. Z pierwszych zakupów i zalogowania, przy próbie wspierania fani mani przekaże 5 zł na moje leczenie. Sprawdzałam ceny i nie różnią się czy wejdziesz bezpośrednio w sklep, czy przez aplikację, więc pomyśl, że Ty nic nie płacisz, a wspierasz moje leczenie. To naprawdę proste. Wejdź sprawdź sam, sama, i pomagaj... Każda Pomoc jest równie ważna, bo leczenie jest bardzo kosztowne i mnie samej na nie, nie stać. Pomóż...

6 komentarzy:

  1. Hi there mates, how is all, and what you would like to say regarding this piece of writing, in my view its in fact remarkable designed for me.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's going to be end of mine day, however before end I
    am reading this wonderful piece of writing to increase
    my experience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for another informative blog. Where else
    may I get that type of information written in such a perfect approach?
    I have a mission that I'm just now operating on, and I've been at the glance out for such information.

    OdpowiedzUsuń
  4. if only I will link to my blog, I do not have any contraindications, on the contrary, I will be very grateful because thanks to this, someone will also go to my blog, I'm glad that someone reads and wants to quote. Thank you. greetings

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for every other informative web site. The place else may
    just I am getting that kind of information written in such a perfect approach?
    I've a venture that I am just now working on, and
    I have been at the look out for such info.

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm pretty pleased to find this web site. I need to to thank
    you for your time due to this wonderful read!! I definitely appreciated every bit of it and I
    have you saved as a favorite to see new stuff
    on your site.

    OdpowiedzUsuń