Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 9 września 2017

Basen i brak przedłużenia turnusu

Witam Was serdecznie. W sobote byłam po raz pierwszy na basenie w CKR okazało się, że mogę mieć w określonych godzinach za darmo. Poniewaz basen ma wiele atrakcji (masaze roznych czesci) jest mocno meczacy i pobudzajacy miesnie do pracy. Postanowilam co najmiej raz w tygodniu przyjezdzac na ten basen. Mam nadzieje, ze bede miala na to sily i mozliwosci. Dodatkowo w piatek rozmawialam z moja prowadzaca pania doktor i podobno nie ma mozliwosci przedluzenia mi pobytu na oddziale, ale zaproponowala mi ze da mi skierowanie na rehabilitacje w Warszawie w fili CKRu. Dla mnie liczy sie kazda rehabilitacja wiec jest w miare dobrze. W srode juz bede miala wypis i do domku, ale przyznam, ze jesli dam rade to jeszcze rano skorzystam z basenu. Mysle, ze trzeba kazda szanse wykorzystac. Dzis na tym bede konczyla, nastepna relacja najprawdopodobniej po powrocie do domku.
Zapraszam do odwiedzania, czytania i komentowania mojego bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz