Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 23 września 2017

1. Nowy sposób Pomagania...

Witam Was serdecznie. Postanowiłam napisać tego posta a w nim poruszyć jeden bardzo ważny temat.Pierwszy z tematów dosyć mocno związany jest z moją osobą , z fundacją Avalon i tym, że jest nowy sposób w jaki ja mogę pozyskać środki na leczenie, a Was, czyli Osoby wspierające to niewiele kosztuje. Od kilku dni został uruchomiony nowy program POMOCY przez fundację Avalon i aplikację fanimani. Sposób wsparcia jest prosty... Wystarczy zarejestrować się w aplikacji fanimani wybrać cel (stowarzyszenie, fundację)któremu chce się pomóc następnie po wpisaniu FUNDACJI AVALON wyświetli się możliwość wsparcia samej fundacji lub podopiecznego należy wyszukać STĘPIEŃ AGNIESZKA (7878) lub samemu wpisać STĘPIEŃ7878, następnie wybieramy miejsce, w którym chcemy zrobić zakupy (biuro podróży, linie lotnicze, sklep). Wy n ie ponosicie dodatkowych kosztów, a np, dany sklep w którym dokonujecie zakupów wypłaca, albo jakiś określony procent od kwoty zakupu lub jakąś stałą kwotę darowizny. Bardzo mocno polecam ten sposób wspierania w leczeniu. Jak Sami wiecie moja sytuacja finansowa jest ciężka, a potrzeby leczenia coraz to większe, dlatego mam bardzo duże braki finansowe i bez WSPARCIA i POMOCY Ludzi Dobrej Woli nie mogłabym się leczyć, moje życie byłoby coraz to bardziej uciążliwe, w ogromnym bólu, bez możliwości wychodzenia z domu itd. Proszę o wsparcie każdą możliwą metodą. W tej aplikacji możecie jeśli macie taką ochotę nastawić przypominajkę i mnie jako osobę wspieraną na stałe, dzięki temu nie zapomnicie pomagać w trakcie żadnych zakupów i nie będzie potrzeby za każdym razem wyszukiwania mojej osoby wśród długiej listy podopiecznych. Jeszcze raz bardzo mocno PROSZĘ POMAGAJCIE MI W WALCE Z CHOROBĄ, POMÓŻCIE MI PRZETRWAĆ KAŻDY NASTĘPNY DZIEŃ,POMÓŻCIE MI KAŻDEGO DNIA WSTAĆ Z ŁÓŻKA. Moja nadzieja tkwi w ludziach właśnie takich jak Wy... Proszę pomóżcie.
Zapraszam o odwiedzanie, czytanie i komentowanie mojego bloga...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz