Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 6 września 2017

Proszę o wsparcie w leczeniu

Witam Was serdecznie. Piszę tego posta, prośbę ponieważ nie widzę innej metody na pozyskanie środków na leczenie. Jestem w szpitalu rehabilitacyjnym i jest ciężko, na każdym kroku słyszę, że potrzebuję ortez, tu się ujawniła potrzeba specjalistycznych poduszek, oparć, pod kręgosłup, ręce, kark. Obecnie jak o wszystkim pomyślę, to jestem załamana, ponieważ moje potrzeby ciągle rosną (wszystko dla zdrowia itd), a pieniążków ciągle brak ;(
Jeśli ludzie dobrej woli mi nie pomogą to ... nie wiem jak będzie dalej. Wiem, że pewnie niektórzy mają może dosyć moich ciągłych próśb o wsparcie, ale ja nie robię tego ot, tak dla przyjemności, ja naprawdę potrzebuję Waszej POMOCY. Proszę wesprzyjcie mnie, albo wpłatami bezpośrednio na subkonto w fundacji, albo przez aplikację sms.
Proszę, pomóżcie mi złagodzić ból codzienny...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz