Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 8 czerwca 2018

KM Pozytywnie...




Witam Was serdecznie.W dniu dzisiejszym postanowiłam czekając na SKM zaryzykować i jak zobaczyłam platformę w KM zapytałam się konduktora i bardzo chętnie razem z maszynistą rozłożyli platformę i szybko dostałam się do domu. Według zasad oficjalnie powinnam dwie doby wcześniej zgłosić taką chęć przejazdu, żeby uzyskać pomoc, co dla mnie jak poruszam się tylko po mieście nie ma sensu. A ponieważ ostatnio nie chciałam jeździć autobusami, bo gorąco, korki i długo, a przy mojej chorobie lokomocyjnej nie było to przyjemne.Dlatego jak zobaczyłam że bez problemu mogę dostać się na perony w najbliższej stacji zdecydowałam że kiedy tylko będzie mi to pasowało godzinowo i terenowo to będę poruszała się właśnie tym środkiem transportu (czyli pociągami). Dziś z bardzo pozytywnym skutkiem polecam podróże KM przez ON . Bardzo miła atmosfera :) Dziś pragnę podziękować panu konduktorowi i panu maszyniście pociągu do Grodziska Mazowieckiego :)
Postawa taka pokazuje że jeśli Ktoś chce to nic nie jest problemem, żeby rozłożyć platformę dla osób na wózkach :)
Na tym kończę dzisiejszego posta...  Jutro około godziny 16 mam pojawić się w szpitalu MSW na SOR żeby planowo przyjęto mnie na oddział endokrynologii. Postaram się opisać wszystko co będzie się działo, zależy jak będzie działał mój internet.
Zapraszam do czytania, odwiedzania i komentowania mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz