Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 12 czerwca 2018

Krzywa cukrowa

Witam Was serdecznie. Dziś jest trzeci dzień mojego pobytu w klinice endokrynologii i diabetologii szpitala MSW w warszawie. Dziś powinnam mieć wykonany test tzw. krzywa cukrowa, 5 godzinny. Jest kilka rodzajów tego testu, najpowszechniejszy jest dwugodzinny. W moim przypadku będzie to pięciogodzinny (jest on dokładniejszy w ocenie i glukozy i    insuliny) , a przy moich dużych skokach cukru ostatnio od 50 do ponad 200 to nie czuje się za dobrze, a juz kilka lat temu mialam zdiagnozowana hipoglikemie reaktywna i otrzymywałam leki na cukrzyce. Najpierw to był glucophage 500 , a następnie glucophage  750.
Poprzednio badanie źle znosiłam, ponieważ po  3 godzinach mialam duży spadek cukru i dostałam drgawek z utrata przytomności, dlatego juz przy ostatnim pobycie na oddziale nie chciano mi wykonać tego badania . Teraz tez były z tym problemy, ale ja się upierałam bo w poradni lekarz uznał ze to konieczne, to w końcu doktor rozpisała. Dlatego tez przekonamy się jak będzie tym razem. Jeśli  dobrze przejdę badanie to powinno oznaczać, ze moje leki jednak cos działają, jeśli jednak znowu będą jakieś zasłabnięcia to albo zmienia leczenie albo w inny sposób będą mnie stabilizować. Teraz kończę posta, jak będę po badaniu dobrze się czuła   to opiszę jaki był przebieg.    Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, czytania, komentowania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz