Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 18 września 2016

Hipoglikemia reaktywna i cukrzyca...

Witam. Dziś chcę zająć się tematem niskiego i wysokiego poziomu cukru. Jak to jest? Wyobraźcie sobie że od 2013 roku od sierpnia kiedy leżałam na oddziale endokrynologi i miałam robiony test na poziom glukozy taki pięciogodzinny okazało się że po trzech godzinach dostałam silnych drgawek i zasłabłam. Badanie wykazało bardzo duży spadek cukru. Diagnoza... Hipoglikemia reaktywna, co oznaczało że musiałam zmienić swoje nawyki żywieniowe i dietę- dieta cukrzycowa, częste posiłki ciemne pieczywo, które nie powoduje radykalnych spadków cukru. Po za tym zawsze muszę mieć przy sobie coś słodkiego, bo inaczej może skończyć się to atakiem drgawek lub utratą przytomności.
Od roku lekarz endokrynolog stwierdził, że hipoglikemia reaktywna to nic innego jak początki Cukrzycy  i wstawił mi leki glucophage 500 dostałam też glukometr i mam kontrolować poziom cukru. Z reguły był on niski max 120 (a tak około 70-80) przy spadku to nawet około 50 ale od dwóch dni mam około 135.
Zaczęłam przekraczać normę, niewiele, ale jednak i tylko zastanawia mnie myśl co jest tego przyczyną? Czy infekcja, którą złapałam (a boli mnie ucho, gardło, cieknie z nosa), czy to rzeczywiście ten początek cukrzycy?
Ale z drugiej strony to ja biorę leki- więc co, one nie działają, skoro cukier poszedł tak do góry? Poczekamy kilka dni i jak podwyższony poziom będzie się utrzymywał to trzeba będzie zgłosić się do lekarza :( Chociaż uważam, że nie są mi potrzebne nowe problemy zdrowotne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz