Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 16 września 2016

Spirometrie 1.i problemy oddechowe

Jutro spirometria i wizyta u pulmonologa. Jestem ciekawa co wyjdzie, ponieważ mam astmę spowodowaną alergią to przez kilka lat tak się składało, że robiłam badania dwa razy do roku w grudniu i w lipcu i zimą spirometria była około 100 czyli idealna a latem 40-50 pomimo tego, że zażywam silne leki. Leki zażywam przez cały rok ale latem w większych dawkach bo często są ataki astmy i trudności z oddychaniem i utrata głosu. Jestem bardzo ciekawa jutrzejszego wyniku, bo praktycznie powinno to być już po sezonie alergicznym, ale niedługo po zakończeniu, więc sprawdzimy jak oskrzela doszły do siebie i pracują i jaki jest oddech.
Pierwszą spirometrię miałam robioną zimą i lekarze wykluczyli astmę, bo wyniki były idealne, a przyszło lato i ataki kaszlu, ataki duszności,trudności z oddychaniem itp i co? Astma złe wyniki choć podobno przy astmie nawet nie zawsze spirometria jest zła tylko sporadycznie. U mnie udało się to potwierdzić. Natrafiłam też na dobrego specjalistę. W RTG płuca czyste, więc można było wykluczyć inne przyczyny duszności.
W najbliższym czasie więcej szczegółów na ten temat. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz