Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 17 września 2016

Spirometria cd. 2

Dziś bardzo aktywny dzień. Tak jak pisałam w poprzednim poście byłam dzisiaj na badaniu spirometrii i na wizycie u pulmonologa. Jestem z siebie zadowolona :)
1. wynik spirometrii 103 czyli idealny jak nigdy :) - ale jak wcześniej pisałam jak tylko kończy się sezon alergiczny to poprawia się oddychanie i nie ma tak często ataków kaszlu (chyba że mam duży wysiłek lub przebywam w miejscu zakurzonym lub z dużą ilością pyłków)
2. pani doktor uważa, że dzięki temu, że zmieniłam kule to ćwiczę klatkę piersiową i łatwiej oddycham :) (chyba coś w tym jest)
3. dostałam zaświadczenie, że nie mam szans na wyleczenie przez współistniejące choroby- jakkolwiek by to nie brzmiało.
4. mam zaświadczenie że ze względu na płuca nie ma przeciwwskazań do operacji w znieczuleniu ogólnym którą powinnam mieć już pod koniec października. - UPPP - czyli plastyka gardła środkowego
Musiałam zrobić ksero dokumentacji i powiedzcie mi dlaczego, w przychodniach i szpitalach za stronę płacimy około 80 groszy do 1 złotówki tylko dlatego że potrzebuję, żeby mi potwierdzili za zgodność z oryginałem muszę w danej instytucji kserować, a to jest ... to jest skandal i zdzieranie pieniędzy, bo wiedzą, że ludzie nie mają wyjścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz