Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 20 listopada 2016

Rehabilitacje 2

Byłam Ostatnio w Poradni rehabilitacyjnej. Oczywiście standardowo dostałam zlecenie na kolejny pakiet ćwiczeń tym razem pani doktor nie dopisała cito, więc wyobraźcie sobie, że termin mam na około lipiec 2017 rok a dokładnie muszę w grudniu przyjść się zapisać bo jeszcze nie było zapisów. Jak tak pomyśleć, rehabilitacja raz, maksymalnie dwa razy do roku to w moim wypadku... cofnie się :( co mam zrobić ażeby mój organizm pozostał jeszcze w miarę sprawny. I tak próbuję rehabilitować się w dwóch ośrodkach,ale czuję że jest coraz to gorzej. Coraz mniej zajęć Może rzeczywiście powinnam pomyśleć o jakimś turnusie rehabilitacyjnym. Może to jedyna szansa. Przecież inni korzystają, mnie też się należy, tyle, że nigdy nie miałam odwagi prosić o coś  ...  A może dla własnego dobra najwyższy czas zacząć Jak sądzicie? Nie stać mnie na prywatne zabiegi, Zapraszam do komentowania, liczę na Wasze opinie i zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz