Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 15 grudnia 2016

Endokrynologia 1.

Dziś 15.12.2016r. Zostałam przyjęta na oddział endokrynologii szpitala MSW w Warszawie. Na termin przyjęcia czekałam wyjątkowo króciutko bo tylko dwa tygodnie. Pani doktor z poradni która mnie kierowała bardzo przyspieszyła mi termin przyjęcia ze względu na to że ja mam problem z zaburzeniami czucia już od roku od września z neurologii mam rozpoznanie tężyczki i wypuszczono mnie bez konkretnych badań. Przyjęcie na oddział bez problemu. Sala duża 4 osobowa ale dlatego że jest mi łatwiej poruszać się na wózku na niej. Narazie była u mnie pani doktor stażystka na wywiadzie. Przekazałam najistotniejsze sprawy związane ze zdrowiem. Zbadała mnie i zabrała segregator z dokumentacją medyczną. Stwierdziła że przekarze wszystko lekarce prowadzącej. Zobaczymy co z tego wyniknie. Poruszyłam też sprawę nie tylko moich ataków drgawek i tężyczki ale i ostatnią sprawę marznących i siniejących rąk i nóg. Obiecała że się temu też przyjrzą. Mam nadzieję że przebadają mnie kompleksowo i powiedzmy szczerze wyjaśni się zagadka moich ataków które mam od 10 roku życia. Na to liczę. Po za tym pani doktor w poradni chciała skontrolować moją hipoglikemię. Zobaczymy jak to wyjdzie. Oby jak najwięcej badań mi zrobili. Żeby tylko zagadka się wyjaśniła.
Jak zwykle liczę na wasze komentarze. Zapraszam do odwiedzania i czytania mojego bloga. Zachęcajcie innych opowiadajcie o takim blogu. Ps. Wkrótce następne relacje jak będę coś więcej wiedziała. Może jak będą na bieżąco wyniki to będę ze strony wrzucała jak się uda 😊
Trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz