Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 21 grudnia 2017

POMOCY...

https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.htmlWitam Was serdecznie.



Dzisiejszy post będzie krótki, ale mam nadzieję, że przyniesie wiele owoców :)
Bardzo proszę o wsparcie mojego leczenia... Można to zrobić:
1. Wysyłając sms,
2. Wpłacając darowiznę,
3. Przekazując 1% podatku,
4. Robiąc zakupy przez aplikację FaniMani, wybierając podopiecznego- czyli zaznaczając Fundację Avalon a następnie Stępień Agnieszka 7878.
Dla Was to może być niewiele, natomiast dla mnie to ogromna szansa na moje leczenie. Od pół roku 5 pobytów w szpitalach a na 3 obecnie oczekuję Do tego dużo i w dodatku drogich leków.
W dniu dzisiejszym dostałam skierowanie do szpitala na neurologię i recepty... Jeden z leków to  witamina D3  (Solderol) gdzie jena tabletka kosztuje około 30 zł ale jest w dawce 30000 jednostek i mam zalecenie brania jej przez miesiąc czasu codziennie po 1 tabletce, a następnie zobaczymy po zrobieniu badań.
Postaram się jeszcze przed świętami podać zdjęcia skierowania i recept, żeby pokazać że to co piszę jest prawą. Niestety dziś przy takim świetle to nic nie będzie widać, a mój telefon robiąc zdjęcia nie przybliża i nie oddala, nie posiada lampy, żeby rozjaśnić. Wybaczcie.
Na tym kończę mojego posta. Proszę, POMAGAJCIE, czytajcie, odwiedzajcie mojego bloga...komentujcie... Zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz