Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 22 grudnia 2017

Życzenia świąteczne...

Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym postanowiłam złożyć życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia, dla Wszystkich odwiedzających mojego bloga...

"Jest taki czas
co łzy w śmiech zmienia
Jest taka moc,
co smutek w radość przemienia
Jest taka siła,
co spełnia marzenia...
To właśnie magia Świąt Bożego Narodzenia."

"Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
wielu głębokich i radosnych przeżyć,
wewnętrznego spokoju
Zadumy nad płomieniem świecy,
zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych Kolędą,
śmiechem i wspomnieniami...
Wesołych Świąt..."




http://www.pies-kot.com/kategoria/kartkiW tym roku szukałam jakiś wyjątkowych kartek świątecznych,  wiele z nich wydawały się takie...powszechne a przez to dla mnie mało interesujące, na tej stronie znalazłam coś co bardzo mocno mi się spodobało... Umieszczam je tu za zgodą . Jest tam wiele kartek, które mnie urzekły :) tu tylko niewielka część. Dodaję też link i sami zobaczcie jakie cudeńka można tam znaleźć :) Jeszcze raz Wesołych Świąt...
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, obserwacji, komentowania... Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz