Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 17 stycznia 2018

POMOC w leczeniu

Witam Was serdecznie. Ten post będzie krótki. Pragnę w nim zwrócić się do Was o POMOC w moim leczeniu, (rehabilitacji, wizyt u lekarzy specjalistów, kosztownych badań, bardzo kosztownego sprzęty, ortez wózków, wyspecjalizowanych kul, lekarstw, jak również sprzętu do samodzielnego działania w domu - platformy podjazdowej dla wózka, piłek, ciężarków, wałków, gum aparatów do tens itp). Wszystko to może pomóc mi być jak najbardziej samodzielną (choć tak naprawdę każdego dnia ta moja samodzielność zostaje mocno ograniczona). Tylko kosztowne leczenie, odpowiedni sprzęt leki i turnusy rehabilitacyjne mogą zahamować ten stan. (Piszę zahamować, ponieważ wiem, że całego procesu nie da się cofnąć, nie da się też całkowicie powstrzymać).
Pomagając mi, przyczyniacie się do tego, że mogę mieć szansę powalczyć o siebie, o swoje zdrowie, o każdy dzień, o każdy krok. Dzięki wszystkim tym którzy do tej pory mi pomogli wiem, że mam pewne możliwości, co sprawia, że umacnia mnie w tej jakże TRUDNEJ WALCE.
Pomagać można na wiele sposobów...
- Można przekazywać 1% podatku - tylko pamiętajcie do KRS podać cel szczegółowy : "STĘPIEŃ 7878"
- Można wysyłać sms o treści "POMOC 7878"
- Można wpłacać darowiznę - również wpisujemy tytuł "STĘPIEŃ 7878"
- Można zrobić zakupy przez aplikację FaniMani - zaznaczamy Fundacja Avalon, a następnie STĘPIEŃ AGNIESZKA 7878
- Jeśli nie masz na tyle środków finansowych by tak wesprzeć , Można udostępniać znajomym, rodzinie - dzięki temu większe grono osób dowie się o moim istnieniu, o mojej chorobie i o tym jak można mi pomóc, co spowoduje, że może zdecydują się właśnie na to by mnie wspierać...
Do posta załączam linki, jeden bezpośrednio do fundacji na moje subkonto, gdzie są informacje o wsparciu, i gzie możecie potwierdzić, że naprawdę jestem chora i jak. Fundacja ma moją dokumentację i może w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości przekazać że jestem Ich podopieczną i dlaczego i jak można pomagać...
Drugi link, to będzie bezpośredni link na stronę FANIMANI, gdzie szybko odnajdziecie moją osobę i podczas zakupów przez internet będziecie mogli mnie wspierać.
Na tym kończę mojego posta. Zapraszam do udostępniania tego posta i do czytania mojego bloga .
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stepien_agnieszka.html?highlight=Wzc4Nzhd
https://fanimani.pl/fundacja-avalon-bezposrednia-pomoc-niepelnosprawnym/stepien-agnieszka/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz