Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 21 października 2016

rehabilitacja 1.

 Od kilku dni jestem na dwutygodniowym turnusie rehabilitacyjnym. Mam elektrostymulację mięśnia czworogłowego kończyny lewej i indywidualną pracę z pacjentem ( Pionizacje, wyciągi, masaż limfatyczny- w moim przypadku często są to wałki delikatne, żeby nie doprowadzić do dyslokacji). Ćwiczenia na beretach i na  podstawkach  jak na załączonych obrazkach. 


Znalezione obrazy dla zapytania elementy do ćwiczeń równowagi








Znalezione obrazy dla zapytania elementy do ćwiczeń równowagi                                                                                 
Do tego dochodzą piłki małe i duże, tasiemki gumowe. I ćwiczymy ręce i nogi tak, ażeby pobudzić ładnie  mięśnie do pracy ( zmusić do odrobiny       aktywności i wysiłku)- tym bardziej, że coraz częściej korzystam z wózka i ortez i  niestety ale prowadzi to do zaników w mięśniach. Ja rehabilitacje mam w dwóch ośrodkach na zmianę. Muszę tylko pilnować, żeby nie pokryły mi się terminy bo nie mogę mieć jednocześnie w dwóch ośrodkach. W drugim ośrodku turnus rehabilitacyjny najbliższy rozpoczynam 02.01.2017 i do 23.01.2017 i będzie to basen a dokładnie aerobik w wodzie, ćwiczenia itp, są one w ramach oddziału dziennego, ale przyznam że 45 minut takiej terapii  sprawia że mój organizm potrzebuje bardzo użo czasu na regenerację. i duuuużo śpi, choć zajęcia są dla mnie przyjemne to jednak wysiłek jaki w to wkładam jest naprawdę spory i widać to.
Te zdjęcia które są wrzucone nie chcę robić reklamy są pokazane dla przykłady na czym można ćwiczyć i dlatego ściągnęłam z internetu (nie chcę być tylko gołosłowna). Wkrótce kolejne relacje. Zobaczymy jaki temat się rozwinie. Zachęcam do czytania, komentowania i częstego odwiedzania, ściągajcie Swoich bliskich Serdecznie Zapraszam   :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz