Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Wynik RM


Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym odebrałam swój wynik rezonansu kręgosłupa . Nie znam się na tym bardzo dobrze dlatego nie chcę zgrywać przemądrzałej . Wybaczcie, nie chcę się zgrywać postaram się dodać wynik i może Sami będziecie potrafi coś z tego wywnioskować. Są to chyba nie poważne zmiany ale jest ich dosyć licznie po za tym ja jednak odczuwam ból więc chyba jednak ma to wpływ, ale omówię to jednak w środę z panią doktor i zobaczymy co Ona powie na ten temat.Bo ja przyznam się, że się pogubiłam... no ale cóż za dużo tego ostatnio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz