Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 2 kwietnia 2017

Przeprowadzka

Witam Was serdecznie. Mam nadzieję że nie czujecie się za bardzo przeze mnie zaniedbywani ostatnio ale to wszystko przez to że moja rodzinka wymyśliła przeprowadzkę z wynajmowanych dwóch mieszkań w blokach (u mnie na 10 piętrze u sióstr na 8) na Mokotowie do domku na wawrze.
Ale dla mnie ta przeprowadzka to porażka. Po pierwsze uważam że zimą będą ogromne koszty utrzymania. Ale nikt mnie nie słucha. Po za tym widzę wiele niedociągnięć tego domu. Wilgoć. Teren bagienny. Robaki, brud... Jeszcze nigdy nie widziałam tak brudnego domu (mieszkania)wynajmując. Ale moi bliscy nic nie zauważają. Jak to możliwe ❓ No cóż czasami chęć pokazania się potrafi przysłonić wady... No cóż nie wtrącam się to nie ja jestem inwestorem. Ale niech później do mnie nie przychodzą z płaczem.
Cała ta przeprowadzka meczy mnie i psychicznie i fizycznie. A w najbliższy wtorek już podróż do Bydgoszczy do poradni genetycznej. Jadę pociągiem na wózku elektrycznym i w dodatku z matulą... Ona po raz pierwszy jedzie robić badania na EDS a ja odbiorę pierwsze wyniki na chromosom 22q11 i rozpocznę drugi etap badań nad mutacją nad tym chromosomem... Zobaczymy co wyjdzie. Tego się wyjątkowo obawiam bo nie bardzo znam te chorobę a jak wiadomo lęk przed nieznanym jest największy. W tygodniu powinnam odebrać też wynik RM kręgosłupa lędźwiowego. Jak będę miała oba wyniki to relacja na bieżąco. Mam nadzieję że Was nie zanudzam. Jak zawsze zapraszam do odwiedzania mojego bloga, do czytania, komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz