Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 12 lutego 2018

Drugi pobyt w CKR

Witam Was serdecznie. Z góry pragnę przeprosić za zaniedbania. Poprzedni tydzień był wyjątkowo ciężki dla mnie . Poniedziałek i wtorek podróż i wizyta w Bydgoszczy. W środę pakowanie do szpitala, natomiast w czwartek 08.02.2018r zostałam przyjęta na oddział rehabilitacji CKR. Tym razem znowu inny lekarz. Pani doktor miała konsultować się z lekarką która mnie poprzednio prowadziła. Mam jedne zajęcia więcej niż poprzednio.
- ultradźwięki na piersiowy
- koziołek na lewą nogę
- laser na szyjny
- podwieszki ręce
- galwanizacja lewa noga
- podwieszki na obie nogi
- terapia indywidualna.
Zobaczymy jak będzie z tymi zabiegami. Od weekendu chcę jeszcze iść na basen ale teraz nie mogę z powodu spraw kobiecych.
Mocno męczą mnie zabiegi ale to dlatego że mam rozłożone od wczesnego rana do 21. Dlatego jest mi ciężko bez wspomagania i niestety kawa, cola i energetyki poszły do użytku. Mam nadzieję że organizm szybko przyzwyczai się do godzin i obędzie się bez wspomagania. Na tą. Chwilę kończę rozważania. Zapraszam do czytania bloga.

1 komentarz:

  1. Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I
    was wondering your situation; many of us have developed some nice methods
    and we are looking to trade strategies with others, be sure
    to shoot me an email if interested.

    OdpowiedzUsuń