Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 10 lutego 2018

Hotel dostosowany

Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym postanowiłam napisać post w  którym pragnę opisać sytuację moich poszukiwań dostosowanego hotelu w Bydgoszczy i opisać hotel w którym się zatrzymałam,  ponieważ zostałam pozytywnie zaskoczona. 
Jak już niejednokrotnie opisywałam mam wózek inwalidzki elektryczny który jest dosyć duży bo wymiary to 78/123, bez podnóżków 90 i wadze 130kg. Wszytko to powoduje że w zwykłe drzwi się nie mieszczę ponieważ mają szerokość 80 cm  i to 2 centymetry różnicy sprawia że jest ciężko wyrobić żeby nie uszkodzić wózka. Szukając hotelu zwracałam uwagę Nie tylko na szerokość drzwi ale przestrzeń w pokoju i dostosowanie łazienki potrzeby osób na wózku. Odpowiedniego hotelu szukałam przez miesiąc czasu . Nie  było to takie proste z powodu braku odpowiednich informacji na stronach hoteli i innych turystycznych. Jedyna informacja tam umieszczaną jest to że obiekt jest dostępny dla niepełnosprawnych. Chociaż nie ukrywam że w wielu obiektach mija się to z prawdą, dzwoniąc do niektórych hoteli miałam informację że posiadają dostosowany pokój ale nie dam rady wjechać do samego hotelu ponieważ brak dostosowanego podjazdu, więc już nie pytałam bo skoro nie mogłam dostać się do środka to nie było sensu. 
Hotel Silver jest  miejscem o dobrych warunkach, dobrze dostosowany w pokoju dużo miejsca, spokojnie zmieściłyby się dwa tak duże wózki i zrobiły obrót wokół własnej osi. W łazience jeden duży wózek elektryczny robi manewry obrotu. Do budynku hotelowego prowadzi winda. Jest ona na tyle duża że przy wielkości mojego wózka mieszczą się jeszcze dwie osoby stojące. Osoby pracujące w hotelu sympatyczne. 
Pokój jest dwuosobowy znajduje się na parterze, obawiałam się że będzie zimno, ale się myliłam. Grzejnik z 6stopniowa regulacją szybko ogrzało pomieszczenie. Łazienka wyprofilowana idealnie nic nie wycieka po za brodzik 😊  jedynym jak dla mnie niedociagniecie m było zwykłe duże lustro a nie lustro z regulacją kąta nachylenia, natomiast nie jest to dla mnie bardzo ważne. 
Duże stabilne poręcze i krzesło kąpielowe.
Śniadanie w bufecie w niższych partiach hotelu. Śniadania smaczne, na duży plus kanapka i kawa na drogę.  
Na tym kończę posta. Zapraszam do czytania odwiedzania i komentowania.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz