Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 5 lutego 2018

podróż do Bydgoszczy

Witam Was serdecznie. Właśnie jestem w pociągu w podróży z Warszawy do Bydgoszczy.
Od rana ciężko było poruszać się po Warszawie więc ledwie zdążyłam na pociąg. Na szczęście Obsluga pociągu bardzo sympatyczna i w prawidłowy sposób uruchomiła platformę znajdującą się w pociągu. Nie lubię w Warszawie na dworcu Centralnym podstawianej platformy bo jest ona mniej bezpieczna. Do pociągu dostałam się zatem bez większych problemów. Może dlatego że już kilkukrotnie jeździła pociągiem Stadler Filtr i wiem jak się w nim poruszać. Postaram się uzupełnić później posta o zdjęcia wózka w pociągu i moje na siedzeniu z poduszką zabezpieczającą kark i głowę.
zapraszam do odwiedzania mojego bloga. Zapraszam do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz