Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 25 kwietnia 2018

Antybiotyki..

Witam Was serdecznie.Od pewnego czasu zastanawiam się jak to jest z tymi antybiotykami... Otóż będąc w szkole policealnej, miałam możliwość przez pewien czas uczyć się w szkole o profilu medycznym. Uczono mnie, że antybiotyki nie działają od początku zażywania, tylko około tygodnia później czyli często jest to tuż po zakończeniu terapii i działa do około dwóch tygodni po zakończeniu stosowania. Niestety u mnie często potrafię być przez miesiąc do trzech na antybiotykoterapii bez widocznych rezultatów. Dopiero po użyciu kilku naprawę mocnych antybiotyków w jednym czasie skutkuje poprawą. Obecnie przez miesiąc czasu bez przerwy brałam antybiotyki i niestety infekcja trzyma. W dzień odstawienia antybiotyku po kilku godzinach rozbolało mnie gardło. W dniu wczorajszym czyli 4 dni po zakończeniu antybiotykoterapii zrobiłam badania krwi i moczu. W moczu prawie wszystko jest ok tylko barwa jest zmieniona na ciemno żółta. W krwi jest niewiele gorzej. Tz. Mam niewiele obniżony hematokryt i dosyć sporo podwyższone CRP (czyli mam stan zapalny) i Podwyższone RDW, czyli anemia... Czyli jak na mnie to chyba nie jest źle. Nie rozumiem tylko jak mogę mieć stan zapalny podczas działania silnego antybiotyku? Co się dzieje z moim organizmem, że od kilku miesięcy nie mogę się wyleczyć z infekcji? Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzu lub na priv. Zapraszam

1 komentarz:

  1. Συγχαρητήρια!!Για άλλη μια φορά ο
    Παπαδουλακης ζωγράφισε!Απορώ γιατί δεν παίζεται στην τηλεόραση!!!Συνεχίστε την καλή δουλειά!!!

    OdpowiedzUsuń