Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 26 kwietnia 2018

Nowy sposób Pomagania

https://www.ideafairplay.pl/avalon7878Witam Was serdecznie.Ten post to w zasadzie będzie tylko krótka wiadomość... Od dziś istnieje nowy sposób w jaki darczyńcy mogą wesprzeć moje leczenie. Jeśli zakupimy przez internet ubezpieczenie, a podobno firma wybiera kilka ofert z korzystnymi warunkami, to po całej transakcji ubezpieczyciel 50% kwoty przekazuje na wskazaną organizację. Moje konto, żeby mnie wesprzeć wystarczy wpisać avalon7878... Pamiętajcie, że dla mnie każda pomoc się liczy, a Wy nie zapłacicie z tego nawet złotówki więcej, więc czy nie warto Komuś Pomóc? Pomyślcie o tym i możecie również przekazywać dalej informację z prośbą o wsparcie mojego leczenia. Mam bardzo niski dochód bo tylko 604zł a bardzo wysokie koszty leczenia. Proszę Pomóżcie mi.

1 komentarz:

  1. As a Newbie, I am continuously searching online for articles that can benefit me.
    Thank you

    OdpowiedzUsuń