Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 28 marca 2017

Zwiastun... czegoś...

Witam Was serdecznie. Tytuł dzisiejszego posta jest dosyć nietypowy ponieważ od 24 godzin mam bardzo nietypowy objaw, którego nie wiem niestety z czym powiązać. Po raz pierwszy w życiu przez tak długi okres czyli 24 godzin  jestem mocno spocona i jednocześnie przez cały ten czas jest mi bardzo zimno, mam dreszcze i gęsią skórkę. Nie mogę się cieplej ubrać ponieważ jeszcze nigdy w życiu tak się nie pociłam. Nie mam pojęcia co dzieje się z moim organizmem, ale mogą być to najprawdopodobniej 3 przyczyny i każda z nich nie jest dobra. Po pierwsze ja wieczorem w niedzielę tak źle się czułam, że zasnęłam o godzinie 19 i   nie zażyłam wieczornych leków które biorę o 22, a objawy zaczęły pojawiać się już w nocy. Druga z możliwych przyczyn to możliwe zaburzenia hormonalne, niewiele bo zaledwie o dwa do trzech dni spóźnia mi się okres a przy moich zaburzeniach jest to całkiem możliwe. Trzeci powód i to ten którego najbardziej się obawiam jest też związany z lekami i to mnie najbardziej martwi, otóż pomyliłam dni zmiany plastra o jeden dzień to oznacza, że jeden dzień byłam bez środków przeciwbólowych i nie najgorsze jest to że dokuczał mi ból ale te poty i dreszcze, boję się, że mogłam się niestety już uzależnić od tych plastrów. Co prawda, te które mam obecnie mam dopiero od niedawna ale plastry o podobnym składzie brałam już od dawna, a jeśli to prawda, to trzeba, coś z tym zrobić. Na pewno powinnam porozmawiać w poradni leczenia bólu i zapytać się co o tym myśli lekarz. Sama nie mogę nic. Ale to nie jest dobre. chociaż mój organizm lubi płatać mi figle i miejmy nadzieję że to tylko jednodniowe złe samopoczucie niezwiązane z niczym konkretnym.
Jak zawsze zachęcam Was do odwiedzania mojego bloga. Już dziś badanie rezonansu, jak tylko będzie wynik to udostępnię.Może jeszcze zdam Wam relację z badania, zobaczymy jak to będzie wyglądało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz