Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 14 października 2017

Prośba o wsparcie i Pomoc finansową w walce z trudami choroby...

Witam Was serdecznie. Postanowiłam napisać tego posta ponieważ potrzebuję bardzo mocno wsparcia ze strony Ludzi dobrej woli, różnych organizacji. Jak mogliście przeczytać w poprzednich moich postach, moja choroba ostatnio mocno daje o sobie znać, dając co chwilę to nowe i uciążliwe dolegliwości. Bardzo mocno odzywa się mój kręgosłup (każda jego część boli i daje o sobie znać przez opuchlizny, stan zapalny, napięcie mięśniowe zaburzenia czucia i osłabienie siły mięśniowej), nogi słabną, ręce - coraz słabsze czucie, mrowienie i słabsze.leżenie sprawia mi ból, wstawanie z podłogi (z materaca ikeoskiego który leży na podłodze - bo nie mam łóżka) sprawia ogromną trudność, podobnie ponowne położenie się. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu i opinii lekarzy i fizjoterapeutów, że potrzebuję łóżka ortopedycznego specjalnie przystosowanego, do tego odpowiedni dobry materac, bo inaczej już niebawem nie będę w stanie w ogóle wstać z "łóżka" zostanę uziemiona.
Jak zwykle u mnie pojawia się temat braku funduszy :( Bardzo często nie jestem w stanie wykupić wszystkich lekarstw bo nie wystarcza pieniędzy a co dopiero odłożyć na dobre łóżko (mowa tu o kwocie około 7000-8000 zł) Dlatego proszę Pomóżcie mi. Bez konkretnej pomocy zostanę zmuszona do pozostawania we własnej pościeli. Proszę o pomoc przy zakupie łóżka, materaca i finansowego wsparcia leczenia, na które ciągle brakuje środków (na leki, ortezy, sprzęt do ćwiczeń w domu, elektrostymulacji itp). Teraz pokażę jakiego potrzebuję łóżka i materaca, a następnie postaram się dodać ulotkę z fundacji w jaki sposób można mnie wspierać i jak pomagać. Pragnę w ten sposób pokazać, że nie jestem oszustką próbująca wyłudzać, tylko przedstawić numer subkonta w fundacji Avalon, której jestem podopieczną.
STĘPIEŃ 7878 To mój numer jako podopiecznej fundacji, każda darowizna, każdy sms powinien być oznaczony tym symbolem.





Materac pocket kokos z lateksem Ares Plus 

Dane techniczne:
Bezpieczne obciążenie robocze-250 kg
Maksymalna waga użytkownika-200 kg
Ciężar całkowity-121,4 kg
Wymiary leża: 200 cm na 120 cm lub 140 cm
Długość segmentu oparcia pleców- 80 cm
Regulacja segmentu oparcia pleców: 0-70 °
Regulacja segmentu oparcia podudzi: 0-20 °
Prześwit pod łóżkiem- 22 cm
Kółka  jezdne 100 mm- w standardzie z hamulcem.
Kolor elementów drewniano płytowych-buk
Kolor elementów metalowych-RAL 9006
Najcięższa pojedyncza część-39 kg

PB X4 spełnia oczywiście wszystkie istotne normy i jest zgodne z dyrektywą  UE 93/42/EEC o wyrobach  medycznych, posiada również oznaczenie CE.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz