Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 24 sierpnia 2017

Drugi dzien pobytu a pierwszy rehabilitacji...

Witam Was serdecznie. Dziś mija drugi dzień pobytu mojego w CKR a pierwszy dzień intensywnej pracy z terapeutami... Jestem pod dużym wrażeniem specjalistów jacy tu pracują... Dzień jest mocno męczący, przyznam że mam trudności z wykonywaniem ćwiczeń dwóch zajęć. Chce spróbować jeszcze jutro, jak nie dam rady to pójdę do lekarza z prośbą o zmianę zabiegów.
Dieta wegetariańska też doskonała... Nie mogę narzekać. Wszystko na wysokim poziomie... Na tym dziś kończę... Następne relacje wkrótce.
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, do stałej obserwacji. Zapraszam do czytania i komentowania...
Przepraszam za błędy, na tej klawiaturze nie mam znaków polskich a w pokoju mam problem z zasięgiem, wiec poprawienie błędu jest w tej chwili utrudnione...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz