Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 5 sierpnia 2017

Trzecia i decydująca blokada

Witam Was serdecznie. W dniu 28.07.2017r. miałam wizytę w poradni leczenia bólu (ostatnią przed dłuższą przerwą- ponieważ nie wiem jak długo będę przebywała w szpitalu na oddziale rehabilitacji, dlatego ustaliłam termin następnej wizyty dopiero na 10.10.2017r.), gdzie wspólnie z Panią doktor zastanawiałyśmy się da sensem  i skutecznością blokad. Do tej pory miałam dwie takie blokady i po pierwszej odczuwałam dużą ulgę - choć nie ustąpiło w całości. Natomiast po drugiej te bóle głowy były jeszcze bardziej intensywne. Po mimo tego, że obawiałam się znowu nasilenia objawów podjęłam decyzję, że biorę trzecią decydującą blokadę. Od tego jak będę się czuła po tej blokadzie, będzie zależało dalsze moje leczenie. Obecnie minął już tydzień a sprawa wygląda następująco: pierwsze dwa dni odczuwałam sztywność karku i ból ramion. Natomiast bóle głowy są chyba łagodniejsze (a dokładnie nie są takie męczące i uporczywe), nawet jeśli boli to i tak jestem w stanie wstać z łóżka i jakoś funkcjonować. Czyli obecnie jest poprawa, ale zobaczymy jak to będzie wyglądało do października. Na tym zakończę dzisiejsze rozważania. Jak zawsze zapraszam do odwiedzania mojego bloga, czytania i oglądania poszczególnych stron. Zapraszam do czytania postów i do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz