Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 23 sierpnia 2017

Pierwszy dzień w CKR


Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym tz.23.08.2017r. zostałam przyjęta do CKR w Konstancinie na oddział rehabilitacji ogólnej . Jestem po raz pierwszy w tym ośrodku i zrobiło to na mnie ogromne wrażenie .   Zawsze będąc w szpitalu zgłaszam dietę wegetariańska w połączeniu z dieta cukrzycowa i zrobiło na mnie duże wrażenie ponieważ byłam przyjęta na oddział o godzinie 13 a o 13.30 dostałam obiadek     z dieta i panie z kuchni przeprowadziły szczegółowy wywiad co i jakie jadam :)
Po raz pierwszy spotkałam się z takim podejściem.    Dostałam pokoik na dole. Moja pani doktor prowadząca będzie od przyszłego tygodnia, i zna dobrze EDS,  ale  zostałam przyjęta przez pania doktor która była na zastępstwie,  całkiem sympatyczna i dokładna . Jutro rozpoczynam rehabilitacje wiec przygotowujemy się do działania . Dziś  na tym kończę. Zapraszam do odwiedzania i komentowania, najchętniej zapraszam do stałej obserwacji...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz