Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 26 sierpnia 2017

Dwie kontuzje... Trzeci dzien

Witam Was serdecznie. W dniu wczorajszym 25.08.2017r. ćwiczenia podczas zajęć dały się mocno we znaki... na jednych zajęciach zwichnęłam bark (przyznam że na co dzień nie mam bardzo dużych problemów z barkiem, ale jak rozpocznę ćwiczenia gdzie muszę  unosić lub napinać okolice barku to się zwicha - kiedy ćwiczę w odciążeniu to nie ma problemu). Natomiast wieczorkiem już w łóżku zwichnęłam prawe kolano :( podejrzewam, że nadwyrężyłam je obciążając na jednych z zajęć... Wytrwałam te trzy dni a w poniedziałek będzie moja pani doktor prowadząca, wiec raczej zapytam się czy jest ewentualność zmiany, np. na podwieszki i tens... albo coś jeszcze innego. Na tym kończę tego posta... Jak nic się nie zmieni to następna relacja w okolicy poniedziałku. Zapraszam do obserwacji bloga, do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz