Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 22 sierpnia 2017

Nadzieja...

Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym postanowiłam napisać tylko krótką informację... Musicie mi wybaczyć, ale mam ostatnie przygotowania przed jutrzejszą wyprawą do szpitala... Postaram się jutro na bieżąco wysłać jakieś informację co się dzieje, jak się uda to może nawet jakieś fotki. Mam ogromne nadzieje związane z tym pobytem w szpitalu.
Chciałam jeszcze napomnieć o dzisiejszej wizycie u lekarza pierwszego kontaktu... Poruszyłam temat mojej opuchlizny. Pani doktor po wstępnej obserwacji stwierdziła, że po szpitalu musimy dobrze zbadać nerki i wątrobę, ale najprawdopodobniej nerki siadają i zatrzymują wodę dlatego zwiększyła mi dawkę furosemidu do 2x1 i Kaldym 2x1.
Teraz już kończę, zapraszam do regularnej obserwacji mojego bloga, postaram się w miarę go uzupełniać opisując zajęcia, i cały pobyt. Zapraszam do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz