Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 11 stycznia 2017

Dobra Książka, i ...Piękna Kobieta na wózku...


W dniu dzisiejszym postanowiłam poruszyć dwa tematy. Pierwszym z  nich jest książka autorstwa Pani Anety Boruty  zatytułowana  "OSWOIĆ SWOJEGO RAKA", drugą  zaś jest sprawa akcji która powstała w internecie, a dotyczy młodych kobiet na wózkach. Już za chwilę więcej szczegółów :)
Rozpocznę od tego, że w grudniu moja mama zastanawiała się co dać mi na prezent gwiazdkowy i, na moje szczęście zapytała o to mnie (bo ja po chwili zastanowienia jak tylko była możliwość nabycia tej właśnie książki z dedykacją od autorki, poprosiłam mamę, żeby poszła na spotkanie-dodajmy, że ja bardzo lubię czytać książki, i choć zbiera się na nich kurz a ja jestem alergikiem to jednak mam Ich w domu sporą kolekcję), więc problem się rozwiązał :) przyznam się tylko, że miałam trudności z dotrzymaniem do gwiazdki, ale udało się:) W końcu jest Książka - "To książka o tym, jak chęć życia, wiara w Boga i pasja pomagają pokonywać przeszkody."
Dla mnie ta książka jest takim słoneczkiem, jest drogowskazem do walki ze złą chorobą, co prawa w książce opisana jest walka z nowotworem, dla mnie jest to walka z każdą chorobą. . Dziękuję Pani Anecie za tyle radości co dzięki tej książce wlewa na świat "Mała" Twój Uśmiech tak wypełnia tą książkę, to się czuje,
Wielu ludzi znajdzie dla siebie ciekawe pomysły na dietę, przepisy, wszystko z myślą w tym jak pokonać naszego złego. Zachęcam Was do czytania, a teraz krótko i zwięźle na drugi aczkolwiek równie ważny i ciekawy temat. Myślę, że część z Was mogła się nawet już z tym spotkać.
Otóż w internecie krąży akcja o nazwie "PRZYBIJ PIĄTKĘ" - NA ORGANIZACJĘ WYBORÓW MISS ŚWIATA NA WÓZKU zadaniem akcji jest wsparcie organizacji wyborów Miss Wheelchair World które mają odbyć się już 07. października 2017 roku w Warszawie. Będą to pierwsze tego typu wybory na świecie, Celem Przede wszystkim pokazanie piękna kobiet na wózku, przełamania barier, "pięknobezbarier".
Jak można to zrobić... Oczywiście przekazać 5,00 zł na konto fundacji. Jest to niewielka kwota, a uwierzcie ,że pomaga przełamywać bariery i przede wszystkim pokazuje, że każda kobieta może być PIĘKNA. Tylko pamiętajcie, że czasami niektórym trzeba troszeczkę pomóc :) a uwierzcie mi, że pomaganie jest naprawdę radosne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz