Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 19 stycznia 2017

Potrzebna Pomoc dla dziecka ...


Udało mi się przyjechać do Aschau na pierwszą operację. Jestem w niesamowitym miejscu, gdzie lekarze mają wyjątkowe sposoby leczenia i postawią mnie na nogi. Będą chodzić! Ale brakuje nam pieniędzy. Muszę tu wrócić 26 lutego na drugą operację, a potem w kwietniu na kontrolę i wykonanie specjalnych ortez. Brakuje mi 75 tys. złotych. Jestem dzielna i wszystko znoszę z uśmiechem, bo bardzo chcę chodzić!
https://www.siepomaga.pl/aniakozba
Proszę pomóżcie mi!!! 

Dziś zamieszczam Apel o pomoc dla małej Anulki, poznałam dziewczynkę na badaniach w jednej z poradni. Jest bardzo dzielna i radosna i Potrzebuje naszej Pomocy. Jest po jednej operacji wszystkie informacje znajdziecie w zamieszczonym linku, w jaki sposób możecie pomagać. Zachęcam . Ja pomagam udostępniając to, Wy możecie rozpowszechniać to alej i wpłacać tak, żeby uzbierać na operacje Ani która już niebawem. Liczę na Was. Zapraszam do odwiedzania bloga, czytania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz