Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 7 stycznia 2017

Enokrynologia... wypis















Postanowiłam dodać całą kartę ze szpitala z wynikami jeśli Ktoś chce to możecie sobie zobaczyć co nowego wyszło. Jak zwykle jest coś. Trafiłam o szpitala z konkretną chorobą, dodatnią próbą tężyczkową, i podwyższoną insuliną przy prawidłowym poziomie glukozy na zlecenie lekarza endokrynologa z poradni przyszpitalnej, a ponieważ idąc do szpitala bardzo źle się czułam bo od ponad miesiąca nie przyjmowałam pokarmów, przez część tego czasu byłam na leku o nazwie gastrolit ( są to elektrolity z glukozą) żeby nie odwodnić organizmu, i byłam mocno osłabiona po kolejnej serii antybiotyków i ciągły sen nie byłam w stanie nic robić. Każda najprostsza czynność trwała kilka godzin ,bo co chwilę zasypiałam i za nim przebudziłam się i kolejny krok i tak dalej... to trwało to naprawdę długo... aż w szpitalu wyszło co się ze mną działo... Problem z Korą nadnerczy. Diagnoza Wtórna Niedoczynność Kory Nadnerczy . Oznacza to,że nie mogę mieć dużego wysiłku, nie mogę się denerwować, bo natychmiast spadnie mi poziom kortyzolu a jest to stan zagrożenia życia. Jak będzie się coś dziać to mam zgłaszać się na SOR po zastrzyk z hydrocortyzolu Po za tym dawka hydrocortyzolu o 8 rano 1,5 tabletki  o 13- 1 tabletka i o 16- 0,5 tabletki i za 3 miesiące kontrola gdyby coś się działo to w każdej chwili zgłaszać się.  Po za tym Wyniki tężyczki praktycznie w normie chyba że  można liczyć problemy z niedoborem witaminy D3 dużym bo od 4 lat zażywam witaminę przez 3lata w dawce 2000 1x a mam około 7 przy normie od 30 do 100 a od ostatniego czasu zażywałam 4000 1x wygląda na to że tabletek nie przyswajam. obecnie ostałam krople w dawce 20000 1x i tak mam brać przez 2 miesiące zobaczymy czy będzie poprawa.Z tą korą nadnerczy to Boję się, że to stara sprawa się budzi bo ja 20 lat temu miałam mikrogruczolaka przysadki mózgowej, a wtórna niedoczynność jest spowodowana źle funkcjonującą przysadką mózgową, natomiast lekarze stwierdzili, że mają zwyczaj leczenia 3 miesiące i dopiero po tym czasie badają dalej. więc czekamy. Zobaczymy co przyniesie czas. Zachęcam do Komentowania do czytania do rozgłaszania dalej ::)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz