Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Filmiki obrazujące niektóre dolegliwości w EDS...

Dziś poprzez krótkie filmiki i obrazy w  nich zawarte chciałabym pokazać Wam jakie problemy mogą mieć osoby z Zespołem Ehlersa Danlosa, nie wszystkie osoby mają w takim stopniu nasilenia, niektóre mocniej, niektóre słabiej, przy innych odmianach są  charakterystyczne  inne objawy. Tu na tych filmach pokazuję bardzo luźną skórę, a luźna skóra jest w dotyku jak papier delikatna, aksamitna,łatwo się kaleczy, ulega siniakom. trudno się goi.Co powoduje tak jak w moim przypadku było że chodziłam przez trzy miesiące z dziurą w brzuchu bo rana  pooperacyjna się nie zrastała- a u mnie nie było tak źle bo czasami same otwierają się rany z niewielkich zadrapań itp. Po za tym mamy pokazane hipermobilne stawy w tych przypadkach akurat nadgarstki i stawy barkowe, są pokazane ale mamy tu do czynienia z całym organizmem co powoduje dyslokacje w stawach, zwichnięcia, ból, obrzęki - każdy uraz uwierzcie mi nie jest to przyjemne, a są to sytuacje ciągłe. Ci którzy mówią, że moglibyśmy pracować w cyrku nie wiedzą ile bólu jest w naszej chorobie. Dziś przedstawiam na filmikach tylko skórę i stawy, ale EDS, to choroba dotykająca całego organizm, Bo często to nie tylko Kości i skóra ale i oczy mięśnie. Cały organizm jest mocno zaburzony. Są silne bóle niczym nie do ogarnięcia. Problemy z krzepnięciem krwi itp.
Wybaczcie ale nie będę po raz kolejny rozwijała informacji o EDS   , bo już mamy dwa wątki do tego tematu  nawiązujące, a nie chcę się za bardzo powtarzać, ale chciałam innego spojrzenia na sprawę. Miłego oglądania i  Komentowania.. Jak zawsze zachęcam stałych bywalców i nie tylko o rozpowiadanie o blogu i zdobywanie nowych czytelników, Im Nas więcej Tym przyjemniej .Więc odwiedzajcie jak najczęściej mojego bloga :) zapraszam
Ps. Dziękuję za udostępnienie filmików :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz