Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 20 lutego 2017

Ból pleców i głowy

Witajcie. Ja wiem i doskonale zdaję sobie sprawę z tego,że ból jest w mojej chorobie na porządku dziennym, ale ten ból, który mam od kilku dni, czyli ból pleców (nie potrafię sprecyzować czy boli mnie kręgosłup, czy to od kości czy od mięśni) i ból głowy, który jest ewidentnie spowodowany właśnie tym promieniującym i nasilającym się bólem pleców jest nie do zniesienia.
Nie wiem co przynosi większą ulgę, czy kiedy się poruszam, czy kiedy zastygam w bezruchu. Ale wyobraźcie  Sobie, że stan mój jest na tyle uciążliwy, że moje dłonie są ciągle obrzęknięte przez  to,   nie dość, że i tak są problemy z zaburzeniami czucia to teraz to :(
Ciągle coś się dzieje. Mam tylko nadzieję że w najbliższym  czasie to się  wyjaśni, bo ten ból jest inny niż dotychczas i bardzo męczący i sprawia, że się mocno niepokoję. A przede wszystkim chciałabym znać tego przyczynę? Czy jest to zwykły ból pleców, kręgosłupa , czy jest to zwykły ból jak przy EDS czy coś się dzieje np, jakiś stan zapalny, a dodam, że z tym bólem wiąże się dziwny ból w żebrach typowo bolą mnie kości przy każdym ruchu ... Nie miałam żadnego urazu w ostatnim czasie, więc skąd ten ból? nie mam pojęcia. może ktoś z Was ma jakieś pomysły? czekam na Wasze opinie, a pewnie, jeśli w ciągu kilku ni nie minie to będę musiała zgłosić się do lekarza.Ale nie chcę też być hipochondryczką i z każdym bólem paluszka biegać do lekarza więc poczekam jeszcze kilka dni chyba, że nie będę już wytrzymywała z bólu.
Przepraszam Was za zmiany na blogu ale musiałam go dostosować dla wszystkich... Jeszcze tylko jeden program dodam i nie będę już wprowadzała zmian, chyba, że na Wasze życzenie. Jak zawsze zachęcam do odwiedzania bloga, jego poszczególne posty, strony. Zapraszam o komentowania, obserwowania, bloga. Zapraszajcie też znajomych rozpowiadajcie dalej o blogu im więcej czytelników, tym dla mnie chętniej się go pisze :) ZAPRASZAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz