Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

poniedziałek, 27 lutego 2017

Maraton lekarski

Witam Was serdecznie. Od jutra do piątku mam co dzień wizyty u lekarzy. Postaram się w miarę możliwości na bieżąco dodawać posty z kolejnymi informacjami jak sprawy wyglądają. Jutro jeszcze muszę zrobić badania przed wizytą u endokrynologa a wizytę mam na 07.03.2017, więc też nie taki odległy termin, dlatego przy obecnym złym samopoczuciu kiedy czuję mocne zmęczenie i chętnie spałabym ciągle to takie wizyty to dla mnie istny maraton i wyzwanie, i nie wiem, tylko czy podołam. zobaczymy. nie zanudzam Was. Kolejne relacje już wkrótce. Jutro wizyta u dermatologa. Ciekawe co powie na fakt, że pogorszyły się hormony...
Zapraszam Was do czytania, komentowania, odwiedzania bloga , odpowiednio podstron gdzie dodaję nowe prace :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz