Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 12 lutego 2017

Wynik USG kolana...

Jak obiecałam dodaję opis usg kolana lewego, badanie miałam zlecone z poradni reumatologicznej pod kontem potwierdzenia lub wykluczenia łuszczycowego zapalenia stawów które podejrzewa reumatolog, ale lekarz robiący badanie nie mógł  potwierdzić, a ni zaprzeczyć ponieważ w chwili obecnej nie mam zmian na skórze, a gdybym miała zmiany to wtedy mam stan zapalny i wtedy wyjdzie w badaniu usg, ale to jest chore, bo ja nie wiem kiedy pojawiają się zmiany i nie jestem w stanie przewidzieć, że danego dnia będę miała i zapisać się akurat na dany dzień na badanie, więc jaki był termin to tak się zapisałam. Po za tym pozostałe badania które zleciła reumatolog , po za wynikiem witaminy d3 są w normie, a ten wynik usg... No cóż, czego można się spodziewać po tylu interwencjach, co dziwne i lekarza też martwiło mam bardzo bolesne łękotki obie, pomimo prawidłowego obrazu, więc nie wiadomo co się z nimi dzieje :( ale nie jest to dobry objaw jak określił Pan doktor, bo nie powinno sprawiać takiego bólu. Gdzieś mignęło niewielkie źródło stanu zapalnego, ale to dopiero coś się rozpoczyna, i później lekarz nie znalazł tego, więc w opisie pominął, dziwne to wszystko. Na pewno zalecił rehabilitacje, tylko, żeby to było takie proste. Dodatkowo doktor stwierdza przerost błony maziowej co również może powodować dodatkowy ból.Boczek wybitnie dysplastyczny co powoduje częste dyslokacje i nietrzymanie tego kolana.I chondromolacja 3-4 stopień to zależy od której strony spojrzymy czyli nie jest dobrze.
W poniedziałek odbieram kolejne wyniki z badań krwi a we wtorek kolejna wizyta tym razem u gastrologa (już dawno nie byłam, bo poprzednią wizytę, musiałam przełożyć bo pokryła mi się z wyjazdem do Bydgoszczy), zobaczymy co powie mi Pan doktor, bo On nie widział moich wyników wątrobowych a chyba powinien, po za tym chyba powinnam zrobić w najbliższym czasie usg jamy brzusznej kontrolne żeby ocenić jak moje kamienie i wątroba.
Jak zawsze zapraszam do odwiedzania mojego bloga i do rozpowiadania informacji dalej:)
Odwiedzajcie, czytajcie, komentujcie :) Zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Też musze zrobić sobie USG kolana i z tego co mówili mi znajomi to na prawdę dobrze takie badania wykonują tutaj https://cmp.med.pl/wyszukaj-oddzial/ . Ktoś z was może był już w tej klinice na badaniach i może mi coś powiedzieć na ich temat?

    OdpowiedzUsuń