Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

sobota, 11 lutego 2017

Dokumentacja medyczna kardiolog, pulmonolog, interna....

W tym poście będzie dokumentacja medyczna z wielu lat i wielu dziedzin między innymi takich jak kardiologia, pulmonolog, gastrolog, alergolog, hematolog, interna, wyniki ogólne...  Pozostałe wyniki czyli te najnowsze które będą dochodzić i będę odbierała będą w nowych postach dodawane i oznaczane zakładką dokumentacja medyczna, mam nadzieję, że to Wam ułatwi trochę chodzenie po moim blogu, nie potrafię sama zrobić osobnego folderu na dokumenty, wybaczcie mi jak znajdę kogoś kto się na tym zna to to uporządkuje :)















2 komentarze:

  1. trzeba o siebie dbac - o serce przede wszystkim, chociaz im czlowiek jest starszy to jest coraz ciezej o siebie zadbac. Ja obecnie czekam na wizytę w Multimed, mam nadzieję że tamtejszy kardiolog pomoże mi rozwiązać moje problemy.

    OdpowiedzUsuń