Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

niedziela, 28 maja 2017

Po ciężkim dniu mój organizm odreagowuje

Witam Was serdecznie. Zdecydowałam się na napisanie tego posta, żeby pokazać Wam mechanizm oddziaływania organizmu na stres i trudne warunki. Chcę pokazać że to wszystko co dzieje się wokół nas ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i w jaki sposób nasz organizm często odreagowuje sytuację stresową. Ja wiem też że niektórzy potrafią sobie dobrze radzić w takich sytuacjach, natomiast nie wszyscy i w dodatku nie w ciągłym stresie. Bo po pierwsze kiedyś i tak w różny sposób trzeba to odreagować a po drugie często wiele chorób spowodowanych jest nieumiejętnym radzeniem sobie ze stresem lub lękiem.
Piszę tego posta ponieważ mój organizm często odchorowuje sytuacje kiedy jest stres i napięcie. I tak jest dziś. Jest już niedziela. Zbliża się okres 12 godzin od sytuacji stresowej (opisanej w poprzednim poście dlatego też nie będę się rozpisywała tutaj o tym przykrym doświadczeniu z soboty 27.05.2017r, zainteresowanych odsyłam do poprzedniego posta).
Otóż moje objawy nasilają się z godziny na godzinę. Od tamtego zdarzenia mam ciągle podwyższone ciśnienie (nie pomogły leki na obniżenie ciśnienia ). Kolejnym objawem są utrzymujące się torsje.
Do tego mam dziwne -bliżej nie określone drżenie przez co mam duże trudności z utrzymaniem czegokolwiek w dłoniach. Po za tym pojawiły się zaburzenia równowagi. I to co najgorsze w tym wszystkim (od godziny 14.30- 15) miałam już trzy ataki drgawek. I bardzo silny ból głowy (nie pomagają leki, nie pomagają zimne okłady).
Na tym będę kończyła mojego krótkiego posta ,moje rozważania na temat tego jak organizm niepotrafiący poradzić sobie ze stresem w różny sposób odchorowuje to (odreagowuje).
Zapraszam Was do czytania mojego bloga i komentowania (dzieki temu może będę mogła być bardziej pomóc, ewentualnie może nakierunkujecie mnie na tematy jakie Was interesują). Spokojnej nocki . Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz